  • 21. Data: 2020-02-04 19:09:12
    Temat: Re: SUV na błotnistą drogę
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-04 12:12, Poldek wrote:

    > Zmienisz samochód na wyższy, pojeździsz nim tą drogą i po jakimś czasie
    > koleiny się pogłębią i będziesz szorował podwoziem wyższego.

    Proponuję Twizy. Jest krótki i wąski. Koleiny zupełnie mu nie przeszkadzają.

    Byłem ostatnio za miastem. Z naprzeciwka jadą kładowcy i śmieją się. Ja
    też się śmieję. Jadę dalej, zaczynają się wertepy a Twizy jedzie. I tak
    sobie pojeździłem trochę. Jeszcze żadnym swoim samochodem takiego
    ekstremum nie osiągnąłem...

  • 22. Data: 2020-02-04 19:48:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2020-02-03 o 15:38, uciu pisze:> Jakiego suv szukać z w miarę
    porządnym napędem 4x4?
    > Może być jakieś wyżej podwyższone kombi
    Z opisu raczej nie potrzebujesz porządnego napędu 4x4, a po prostu
    jakiegokolwiek.

    Bardziej musisz sobie odpowiedzieć na pytanie jakiego prześwitu
    potrzebujesz.

    A siłę pociągową spokojnie zapewni cokolwiek co napędzi Ci obie osie,
    pod warunkiem że zaopatrzone w dobre opony - co może oznaczać
    konieczność jazdy na M+S cały rok.

    -- Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:
    http://powertorque.cba.pl

  • 23. Data: 2020-02-04 21:13:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 11:30, uciu pisze:

    > była idelanie się spisywała ale 2 lata temu wpadłem na pomysł z kompaktem i on nie
    daje rady - a teraz chciałem coś nowszego od GV2...

    > ale widze, ze już wszystkie SUVy to wydmuszki z psedo 4x4...
    >

    > uciu

    Skoro nie potrzebujesz super terenówki, a tylko czasem po śniegu
    przejechać, to może Duster 4x4? Ludzie sobie chwalą...
    T.

  • 24. Data: 2020-02-04 21:50:47
    Od: uciu <a...@g...com>

    dzieki za wszelkie rady z utwardzeniem drogi...
    jest to droga polna ale należy do miasta.
    Miasto nie kwapi się by ją utwardzić i nie pozwala ingerować w nią samemu.
    Z drogą nie było problemu gdy korzystaly z niej 3 domy (jedyne na ulicy) Ale od czasu
    gdy w okolicy pobudowały się nowe domy zaczęła służyć za skrót do
    sklepu/szkoły/kościoła.... W tamtym roku sytuację pogorszył fakt, że ukazała się na
    googlu jako przejezdna łącząca 2 drogi krajowe - w rzeczywistości jest ślepa tylko
    samochody wyjezdziły nielegalnie drogę przez czyjeś pole... Dziennie widze, jak auta
    zawracają widząc jak ta droga wygląda... Zgłaszałem już do googla wiele razy ze ta
    droga jest ślepa...ale chyba mnie olewają.

    Dziś lało cały dzień i porobiły się takie rozlewiska ze zderzak robił jak przód w
    amfibii....

    Zostaje wiec przy poszukiwania jakiejś GV2 z końca produkcji :-)

    uciu

  • 25. Data: 2020-02-05 10:47:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Z prześwitem 20 cm?
    > Może Volvo.....

    Jest też zabawniej w przypadku suwów, choć ceny niestety nie w zakresie
    o jakim piszemy.

    https://www.youtube.com/watch?v=kgcAA4HUxuE

    :)

    Tak się zastanawiam, to już terenówka, czy jeszcze nie? Nie bardzo mogę
    sobie wyobrazić zastosowanie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2020-02-05 11:06:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    Zapomniałem...
    zobaczcie sobie od 7 minuty.

  • 27. Data: 2020-02-05 13:04:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-02-04 o 13:29, ąćęłńóśźż pisze:

    >Na drodze dojazdowej do działek były koleiny. Ludzie stopniowo
    >przesiadają się do suwów. Koleiny zrobiły się odpowiednio głębsze i
    >zwykłym osobowym nie dało się dojechać, aż zrobiły się tak głębokie,
    >że i suwy zaczęły szorować. Na wiosnę do kolein wsypaliśmy żwir i
    >teraz znów można dojechać zwykłymi samochodami.

    A moze samemu czy razem z sasiadami sie umowic, zeby nie pchac sie
    koleinami, tylko w miare mozliwosci jezdzic po tych wystajacych
    miejscach.
    Troche w lewo, troche w prawo i koleiny znikna.

    J.

  • 28. Data: 2020-02-05 13:07:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >dzieki za wszelkie rady z utwardzeniem drogi...
    >jest to droga polna ale należy do miasta.
    >Miasto nie kwapi się by ją utwardzić i nie pozwala ingerować w nią
    >samemu.

    Dlatego trzeba zaingerowac po cichu i po ciemku :-)

    >Z drogą nie było problemu gdy korzystaly z niej 3 domy (jedyne na
    >ulicy) Ale od czasu gdy w okolicy pobudowały się nowe domy zaczęła
    >służyć za skrót do sklepu/szkoły/kościoła....

    To molestowac miasto. Wybory coraz blizej :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-02-05 15:17:50
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2020-02-04 o 10:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".

    Tak jak i z poduszkami powietrznymi - te to się dopiero przydają jeszcze
    bardziej "czasem".

    --
    SW3
    ----

  • 30. Data: 2020-02-06 07:29:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 17:14, Irokez pisze:
    > Ford F150 powinien dać rady.

    Jakich rad się po nim spodziewać?

    --
    MN