  • 21. Data: 2011-05-23 09:18:05
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Maj, 08:42, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:
    > Piszac o niemieckiej autobanie - ktora to znam z przewodnikow po NRD, nie
    > mialam na mysli okolic staropolskiego miasta Breslau, ba nawet nie mialem na
    > mysli wschodnich landow gdzie kulture drogowa mocno obnizyli naplywowi.

    Generalnie im dalej na zachód tym w większym poważaniu niemiaszki mają
    ograniczenia prędkości, jeżdżąc motórem czasem było mi wręcz głupio że
    jadę wolniej niż lokalesi :> Oczywiście po wioskach jeżdżą przepisowo,
    ale mało które ograniczenie prędkości na autobanie jest respektowane,
    większość jedzie +20 lub więcej.
    Na blokujących lewy pas ciołów nie trąbią, ale mrugają często a jak
    cioł nie reaguje to gromadnie objeżdżają z prawej :>
    A co to ma do kultury? Według mnie jest bardzo dobrze, po zrobieniu
    850 km po Niemczech czuję się wypoczęty, a jak u nas zrobię 400 km to
    jestem wykończony. Niemiaszki jeżdżą z głową, tam gdzie postawione są
    bzdurne ograniczenia olewają je, tam gdzie są remonty wszyscy jadą
    spokojnie. Nasi, których jest dużo, też jeżdżą mądrze. Oczywiście
    debili tak niemieckich jak i naszych nieco jest, ale jak trafi się
    jeden na 100 km to rzadkość.
    Podobnież w Szwajcarii, ogólnie panuje mit że u nich się prędkości nie
    przekracza, co jest kompletną bzdurą gdyż na autostradzie gdzie niby
    jest 120, 90% puszek ciśnie 150+.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 22. Data: 2011-05-23 11:14:08
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-23 08:47, Arek pisze:
    > A ty masz prawo nie korzystać z głowy, i niestety z niego korzystasz.

    Zamiast wyjeżdżać z impertynencjami, proponuję chwilę pomyśleć nad
    sensem wypowiedzi wątkotwórcy.

    --
    Tom01

  • 23. Data: 2011-05-23 11:19:32
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lisciasty"
    Według mnie jest bardzo dobrze,

    Ciesze sie ze moj ksiazkowy przewodnik nie mija sie prawda.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 24. Data: 2011-05-27 22:20:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 22:51:36 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Sytuacja z dzis na S8 do Wawy, jedzie lewym pasem samochod 10 km/h
    > szybciej niz prawy, za nim robi sie kolejka ale po co zjechac. Przeciez
    > on wyprzedza samochod 500m przed nim, a nie daj boze by musial pozniej
    > przed nim zwolnic o te 10 km/h a to juz koszta, paliwo, klocki. Wolno
    > mu.

    Tak samo jak innym wolno wyprzedzić go z prawej. Zawsze się zastanawiam,
    czemu kretyni tego nie robią...

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2011-05-27 22:34:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Tak samo jak innym wolno wyprzedzić go z prawej. Zawsze się zastanawiam,
    > czemu kretyni tego nie robią...

    Bo zawsze moze mu sie zechciec zmienic pas bez patrzenia w lusterko.
    Chociaz ja wyprzedzam, gorzej jak jedzie obok drugiego samochodu z ta
    sama predkoscia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-05-27 22:58:23
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 27 May 2011 22:34:57 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Bo zawsze moze mu sie zechciec zmienic pas bez patrzenia w lusterko.
    > Chociaz ja wyprzedzam, gorzej jak jedzie obok drugiego samochodu z ta
    > sama predkoscia.

    Przy wyprzedzaniu z lewej też może zajść taka sytuacja. :-) Ja tam
    wyprzedzam z tej, z której jest miejsce. A jak jedzie obok drugiego z tą
    samą prędkością to raczej żaden z nich nie zmieni pasa więc jak jest
    środkiem miejsce to można.

    Najgorzej jest jak bardzo powoli wyprzedza :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 27. Data: 2011-05-28 01:33:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 20:34:57 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Bo zawsze moze mu sie zechciec zmienic pas bez patrzenia w lusterko.

    Tak samo w lewo. Dzisiaj miałem takiego. Chwile potem wyprzedzał - na dwóch
    przejściach i skrzyżowaniu, czyli ponad 24 punkty za jednym zamachem.

    > Chociaz ja wyprzedzam, gorzej jak jedzie obok drugiego samochodu z ta
    > sama predkoscia.
    A wtedy to granatnik ;)

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2011-05-29 00:27:45
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-23 00:51, AZ pisze:

> [...]
    > on wyprzedza samochod 500m przed nim, a nie daj boze by musial pozniej
    > przed nim zwolnic o te 10 km/h a to juz koszta, paliwo, klocki. Wolno

    Wczoraj mialem taka akcje z jakas baba ktora jechala jakims gownem lewym
    pasem i 40tka (moze mniej, tam gdzie zwykle zapina sie 70 i wiecej), po
    prawej ciezarowka i ani szansy zeby wyprzedzic zawalidroge. Mrygam,
    trabie, wlaczam kierunek, cisne slalomem a baba swoje, nie przyspieszy i
    nie zjedzie (kto takiej p... dal prawko to nie wiem). W koncu ciezarowka
    skrecila w prawo wiec wyprzedzilem z prawej, przed babe i jechala za mna
    20km/h przez jakies 2km. Inaczej debili rozumu nie nauczysz.

    70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik wyslalbym na ponowny
    egzamin. Co najmniej.

    Pzdr
    PS: i zeby bylo NT - jazda motocyklem w Rzymie i Neapolu mi sie podobala
    - tam to dopiero hardcore a czy z sakwami czy bez to bez roznicy :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 29. Data: 2011-05-30 10:14:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup

    70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik wyslalbym na ponowny
    egzamin. Co najmniej.

    =========

    Zacznij od gości przejeżdżających staruszki przechodzące przez jezdnie.
    Zrobisz przysługę światu.