  • Data: 2011-08-05 07:57:19
    Temat: Re: Samsung LE32C650
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail g...@t...cy napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przesunięcie napisów w czasie też jest w tych okolicach.

    hehehe
    nie po to robiłem synchro z dokładnościa do kilku klatek, zeby teraz
    przesuwać napisy w TV z dokładnościa do jednej sekundy.
    Film ma się włączyć i grac ok.

    Jezeli chodzi o napisy to rzeczywiście pomogła konwersja na srt.
    Pytanie - czy znacie program ktory uruchomiony w dnym katalogu w ktorym sa
    filmy i pliki txt z napisami do tych filmów utworzy analogiczne pliki z
    napisami srt (dla wszystkich plików na raz)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.