eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis gwarancyjny myszy - nietypowa wadaRe: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!oceanic.wsisiz.edu.pl!
    jankowsr
    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Date: Fri, 6 Feb 2009 11:56:29 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 84
    Message-ID: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    References: <qn4wdn7apu67$.1ncnx9hrjtmtt$.dlg@40tude.net>
    <gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
    NNTP-Posting-Host: oceanic.wsisiz.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: MULTIPART/MIXED; BOUNDARY="-2016075476-332155249-1233917791=:25269"
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1233917791 25034 2001:1a68:a::33 (6 Feb 2009
    10:56:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Feb 2009 10:56:31 +0000 (UTC)
    X-X-Sender: j...@o...wsisiz.edu.pl
    In-Reply-To: <gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
    User-Agent: Alpine 2.00 (LFD 1167 2008-08-23)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1141652
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 6 Feb 2009, Habeck Colibretto wrote:

    > Dnia 06.02.2009, o godzinie 10.32.23, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):
    >
    >> Witam, kupiłem, jak się wydawało, porządny zestaw mysz+klawiatura Logitech
    >> LX-710. Wszystko było w porządku do czasu, gdy lewy przycisk myszy nie
    >> zaczął być coraz trudniejszy do naciśnięcia. Po pewnym czasie do jego
    >> naciśnięcia trzeba było użyć dosyć dużej siły.
    >>
    >> Odesłałem całość do serwisu, wróciło z adnotacją, iż nie stwierdzono wady
    >> sprzętu.
    >
    > Czy napisałeś w opisie problemu, że problemem jest ciężko chodzący
    > przycisk (a nie np. enigmatycznie "lewy przycisk nie działa jak
    > należy")?

    A co to za różnica jak napisał? Napisał, że lewy guzik. Nie działa to nie
    działa. W sumie myszka jest na tyle prostym urządzeniem, że powinno
    wystarczyć jakby napisał, że myszka nie działa.
    Kontakt z serwisem zwykle wywołuje już wystarczająco dużo frustracji przez
    sam fakt, że rzecz za którą się sporo zapłaciło przestaje działać jak
    należy. A do tego w serwisach często pracują trepy sprawiające mieć
    poczucie misji zrażenia do swojej firmy maksymalnej liczby klientów i
    zachowują się jakby wiecznie mieli okres.
    Kiedyś w dość drogim sklepie kupiłem buty, które rozpadły się po tygodniu.
    Jeszcze do teraz mam gdzieś pismo od rzeczoznawcy, że to było spowodowane
    "nietypową techniką stąpania" i zwrot kosztów się nie należy.
    Dwa dni temu w innym wątku pisałem o myszy logitecha G5 (koszt ok. 200
    PLN) w którym jeden guzik po kliknięciu trzeba jeszcze docisnąć żeby
    zadziałał, a mysz kompletnie nowa, dopiero co kupiona w dellu. Jak
    zgłosiłem problem to powiedzieli, że mi wyślą nową, nawet nie muszę
    wysyłać "starej". Ale ich nie chwalę, bo dwa dni próbowałem się dodzwonić
    i po wybraniu w menu języka angielskiego (kupowałem w Szwajcarii) baba
    permanentnie rzucała słuchawką jak tylko się przedstawiałem po angielsku.
    Dopiero jak się przedstawiłem po niemiecku to mi odpowiedziała i wtedy już
    mogłem przejść na angielski - moja znajomość niemieckiego się kończy na
    "Guten Tag, Ich heise....", a może nawet wcześniej, bo nawet nie wiem czy
    to właściwa forma dla rozmów telefonicznych.

    Generalnie to chyba trzeba przyjąć że warto odpuścić walkę z serwisem
    kiedy poziom frustracji przekroczy wartość zepsutego przedmiotu. W końcu
    czasem lepiej kupić drugą myszkę niż wydać 3x tyle na nerwosol i
    psychiatrę.
    Acha, no i jak nie masz wstrętu do brania do ręki lutownicy i śrubokręta
    to możesz rozważyć tak jak ktoś poradził w "moim" wątku wymianę
    mikroswitcha z innej myszy. Ja się uważam za humanistę i lutownicą czy
    śrubokrętem potrafię co najwyżej komuś dziurę w oku zrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: