  • 1. Data: 2012-05-15 15:28:14
    Temat: Shell fuel save
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas
    mozna wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    J.

  • 2. Data: 2012-05-15 15:44:15
    Temat: Re: Shell fuel save
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas
    > mozna wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    06.05.2012 12:56:09

    sz

  • 3. Data: 2012-05-15 17:50:23
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F* w wiadomości news:jotllh$62g$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas mozna
    > wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    A mnie trapi co innego... dlaczego nie ma 98 Fuel Save? ;-)

    Pozdr

  • 4. Data: 2012-05-15 18:35:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 15 May 2012 15:28:14 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas
    >mozna wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    Dzisiaj zatankowałem. Jutro W-wa - Lublin - W-wa. Zobaczymy co pokaże
    komputer. Ale nie liczyłbym na jakiekolwiek różnice w spalaniu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-05-15 18:41:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-15 15:28, J.F pisze:

    > Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas
    > mozna wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    Było z tydzień temu (na grupie) - w Europie od dawna znane :)

  • 6. Data: 2012-05-15 20:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas
    > mozna wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    nawet do 1 litra na baku...
    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 7. Data: 2012-05-15 21:28:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Reklamuja to coraz czesciej ... naprawde takie oszczedne, czy u nas mozna
    > wciskac ciemnote ludziom bezkarnie ?

    Zobacz jaka cysterna im paliwo dowozi. A jak shellowska, to warto czasem
    przyuwazyc, z jakiego wagonu ta cysterna pobiera na bocznicy.

  • 8. Data: 2012-05-15 21:54:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 21:28:29 +0200, Ghost napisał(a):

    > Zobacz jaka cysterna im paliwo dowozi. A jak shellowska, to warto czasem
    > przyuwazyc, z jakiego wagonu ta cysterna pobiera na bocznicy.

    No ale co - nie mamy zadnych sluzb i mozna tak ludziom bezkarnie wciskac
    ciemnote, czy cos dolewaja ?

    J.

  • 9. Data: 2012-05-15 22:09:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:g7zq7w5xisoj$.1odumygvgfivz$.dlg@40tude.net>:

    > No ale co - nie mamy zadnych sluzb i mozna tak ludziom bezkarnie wciskac
    > ciemnote, czy cos dolewaja ?

    Ale o co ciebie chodzi?
    Jedziesz na shella i tankujesz "zwykłe" 95 za 5,90 albo "save" 95 za 5,90.
    Za tankowanie tego czy tego zapłacisz tyle samo -- niech się martwi
    konkurencja (a ponieważ ma paliwo za 5,80, bo na durne reklamy nie wydała
    kasy to się nie martwi)

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2012-05-15 22:15:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-15 22:09, 'Tom N' pisze:

    > Ale o co ciebie chodzi?

    Zgadnij ;)

> [...]
    > Za tankowanie tego czy tego zapłacisz tyle samo -- niech się martwi
    > konkurencja (a ponieważ ma paliwo za 5,80, bo na durne reklamy nie wydała

    Skąd te ceny?