    From: "Szymon R." <b...@...gory.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sigma 17-70
    Date: Tue, 10 Nov 2009 09:41:01 +0100

    Dnia 2009-11-09 22:55, Gil napisal(a) te oto slowa:
    > Czy są jacyś użytkownicy? W archiwum było tylko o zapowiedziach obiektywu i
    > oczekiwaniach. Czy lepszy od kita 18-70 od Nikona?
    > Warto na - powiedzmy - podstawowy do Nikona jako zamiennik kita?

    Kupiłem sobie ten obiektyw od razu do D80. Kit nawet nigdy nie był do
    niego podpięty (dopiero po roku brat kupił d80 z kitem, i bynajmniej po
    raz kolejny potwierdziłem dobry wybór).
    Co do obiektywu większych zastrzeżeń nie mam. Dobrze się spisuje,
    przyzwoicie ostrzy (mam wersje HSM, pomimo że D80 śrubokręt ma, to tak
    chciałem, bo ponoć lepiej). Z jakichś wad to może nieco głośny AF, ale
    Sigmy raczej tak mają (mnie to bynajmniej nie przeszkadza). Celność
    dobrze oceniam, przy czym puryści pewnie od razu mnie tu zlinczują.
    Używam go jako podstawowy obiektyw do wyjazdów w góry, a i na imprezy
    także stanowi główny model.

    Szymon R.

    Klub Górski Zdobywcy http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
    Bacówka na Krawcowym Wierchu http://krawcow.pttk.pl