  • Data: 2012-03-23 08:56:48
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 06:31, "Antoni" <1...@1...com.pl> wrote:
> [...]
    3_2/Feel_300.html

> [...]
    > zasilacza, prawdopodobnie takiego, jak doradził Chris, czyli
    > ZASILACZ I-BOX ATX 450W APFC 14CM BLACK PANTHER,
    > chyba, że ktoś "przebije" tę propozycję.
    >
    > Zaglądałem do Internetu i taki zasilacz jest również dostępny
    > w silniejszych wersjach. Zastanawiam się więc nad kupieniem
    > 500W (droższy o około 40 zł), zwłaszcza biorąc pod uwagę to,
    > o czym już pisałem:
    > W tej chwili nie planuję wymiany monitora, ale gdyby padł,
    > to skłaniałbym się do równoczesnej wymiany karty graficznej
    > z Full HD, ponieważ czasami oglądam na komputerze filmy.

    Co cię tak podkręciło? Cena i te 14 cm? I-BOX-y są na czarnej liście.
    Osobiście nie mam zamiaru nic "przebijać", sam sobie wyszukaj opinii o
    zasilaczach, są w Googlu. W poszczególnych zakresach mocy są konkretni
    producenci którzy oceniani są jako najlepsi, wystarczy poszukać.
    Szkoda dalszej dyskusji.