  • Data: 2018-10-13 18:39:44
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-10-2018 o 12:39, J.F. pisze:

    > Ale podawalem jeszcze kilka.

    I żaden z nich specjalnie się nie różnił, dla kogoś kto nie spowodował
    żadnego wypadku.

    > Ale on nie zrobil.

    On chciał wyhamować i wyglądało, że powinien dać radę.

    > No ale przeciez borowikiem nie jestem, wiec tak nie jechalem, zeby
    > wyprzedzac w ciemno za innymi ...

    W ciemno wyprzedzał tylko sprawca.
    Reakcje reszty były prawidłowe.

    > Raczej nie, ale skoro sad potraf stwierdzic "poniewaz oskarzony
    > swiadomie wprowadzil sie w stan odurzenia ..."

    Nadal nie jest to 15 lat.
    W ogóle w naszym systemie prawnym, raczej się nie idzie siedzieć za
    niespowodowanie niczego poza zagrożeniem, które zresztą samu się
    zażegnało(by).

    > Na razie mamy zazdrosc słowacką :-)

    Ciekawe czy u nich tak samo palma kapeluszom odbiła.