    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Śmierć Prezydenta w mediach
    Date: Sun, 11 Apr 2010 21:59:07 +0200

    Remek pisze:

    > Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem?
    > To są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu.
    > Był wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

    Też widziałem Wujca i mi się bebechy przewracały. Mam nadzieję że on tak
    ma a jeśli tak to tak jak Palikota nie należało go pokazywać.

    Niestety obie strony przeginają. Dziennikarze i politycy to jedno
    wielkie bagno i ta tragedia znowu ich nic nie nauczy.

    Po ludzku jest mi żal ofiar ale dla Polski lepiej by było żeby cała ta
    zacietrzewiona ekipa odeszła. Może mój syn doczeka normalności bo ja już
    na pewno nie :-(