  • Data: 2009-01-13 00:23:41
    Temat: Re: Sony A300 - ergonomia
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Mon 12 of Jan 2009 08:08, Matt wrote:

    > OK, sprawdziłem. Kółko z przodu i kontroler działa podobnie. Tzn.
    > można zmieniać o jedną pozycję, a przy szybkim obrocie kółka
    > przeskakuje się o kilka pozycji, takich jakby 'zapadek' na tym kółku i
    > zmiana jest o kilka pozycji. Nie da się niezauważenie pominąć tych
    > zapadek - jak przeskoczy np. o cztery, to zmiana jest o cztery
    > pozycje. No nie wiem, czy to jasno wyjaśniłem. Może zobacz w sklepie
    > na innym egzemplarzu.

    Dzięki!

    Moje działa teoretycznie tak samo, tylko zbyt ciężko chodzi.
    Trzyma mocna na tych zapadkach i jak ruszy to najczęściej
    o dwie pozycje. Moim zdanie opór powinien być 2 do 5 razy
    większy niż w rolce myszy komputerowej a jest chyba 50,
    "pokrętło trybu pracy" chodzi parę razy lżej.

    Trochę rozruszałem, wydaje się, że już trochę lżej chodzi.

    --
    nb