  • 1. Data: 2009-01-01 18:46:29
    Temat: Re: Sprawdzenie transmisji z dyskiem
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    r...@k...pl wrote:
    > Raz na jakiś czas rozsypuje się struktura plików -- pojawiają się uszkodzone, a
    > chkdsk wykazuje błędy na dysku. Najgorsze, że to raz na jakiś czas.

    A nie jest to kwestia oprogramowania na przykład?

    Takie numery potrafią robić niektóre dyskowe programy narzę-
    dziowe, a także - co ciekawe - oprogramowanie do obsługi kart
    TV czy tunerów radiowych.

    Musiałbyś zrobić testy na czystym systemie, bez zainstalowanych
    żadnych antywirusów i aplikacji. Albo bardzo krytycznie przeg-
    lądnąć listę zainstalowanych programów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 2. Data: 2009-01-27 17:31:18

    Thu, 01 Jan 2009 19:46:29 +0100, w <2...@g...one.pl>, Radosław
    Sokół <r...@m...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Musiałbyś zrobić testy na czystym systemie, bez zainstalowanych
    > żadnych antywirusów i aplikacji. Albo bardzo krytycznie przeg-

    Wymieniłem płytę nie ruszając XP. System zaczął działać poprawnie i błędy
    zniknęły, przynajmniej na razie. :)