  • 1. Data: 2009-01-01 18:13:11
    Temat: Re: rozne matryce PAVILONOW DV7?
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Energiasl wrote:
    > Witam. Prosze o informacje czy HP wypuscilo rozne matryce dv7? Widze ze
    > niektore sa jakby za szyba:
    > http://photos03.allegro.pl/photos/oryginal/513/09/96
    /513099614

    > http://www.ag.pl/allegro/hp_dv7/DSC02741.jpg
    >

    > natomist niektore sa takie:
    > http://promobile.pl/pictures/products/big/23170_4.jp
    >

    > prosze o informacje ktore modele sa ze szyba?, ktore sa nowsze?
    >
    > m.

    człowieku Ty na prawde masz jakiś poważny problem - ten drugi obrazek to
    grafika, a nie zdjęcie - widać , że to render 3d każdy by to zauważył,
    ale oczywiście nie Ty, bo trzeba z każdą pierdołą napisać na grupie
    TROLLU...

    PS
    a ch.... pomogę Ci - nie ma różnych matryc w tym modelu. Te jakby za
    szybą to jest GLARE czyli odblaskowa powłoka (może być SZYBA jak to
    nazywasz) i w mało korzystnych warunkach oświetleniowych możesz zobaczyć
    odbicie jak w lustrze. Sam mam taką matrycę w moim Asusie V1 i
    kompletnie mi to nie przeszkadza!!!