    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Date: Sat, 26 Jul 2014 18:58:40 +0000 (UTC)

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > wylewasz ropę i olej pod kwiatki i posypujesz rtęcią?

    Ropy nie wylewam za droga.
    A co do oleju - chyba ogólnie wiadomo, co sie ze zuzytym robi.
    Jak to jest, ze jak wymieniasz olej, to mozesz to zrobic sam i rząd ufa, ze
    oddasz do utylizacji a jak byś chciał samochód zezłomować to już nagle
    wylejesz pod kwiatki?
    Przeciez w trakcie zycia samochodu tego oleju jest do utylizowania
    wielokrotnie wiecej niz podczas złomowania?
    To moze należałoby tez zakazać samodzienej zmiany oleju?