  • 21. Data: 2018-11-07 12:09:42
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-07 o 08:40, kk pisze:

    > Jesteś pewna? Polisy przechodzą z samochodem raczej. Poza tym
    > ubezpieczyciel stwierdził szkodę całkowitą. Nie wiem na ile formalnie,
    > bo w końcu ktoś ten samochód kupił jako samochód, ale w takiej sytuacji
    > ponoć polisa kończy się.

    Dostaniesz, czy nie - zgłosić ubezpieczycielowi warto (trzeba?). Pozwoli
    to uniknąć ewentualnych problemów.
    Tak samo w urzędzie miasta/gminy, gdzie rejestrowałeś.

    Kolegę ścigały firmy windykacyjne, bo nabywca szalał
    nieprzerejestrowanym autem po Skandynawii i nastukał mandatów.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-11-07 12:23:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 12:09, Miroo pisze:

    > Dostaniesz, czy nie - zgłosić ubezpieczycielowi warto (trzeba?). Pozwoli
    > to uniknąć ewentualnych problemów.
    > Tak samo w urzędzie miasta/gminy, gdzie rejestrowałeś.

    Można zgłaszać, ale to nie są analogiczne sytuacje. Do miasta zgłaszasz,
    aby mandaty do ciebie nie przychodziły. Do ubezpieczyciela zgłaszasz,
    jeśli lubisz sobie pogadać.

    > Kolegę ścigały firmy windykacyjne, bo nabywca szalał
    > nieprzerejestrowanym autem po Skandynawii i nastukał mandatów.

    Z ubezpieczeniem to nie miało nic wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2018-11-07 12:34:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2018 12:23:17 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Do ubezpieczyciela zgłaszasz,
    > jeśli lubisz sobie pogadać.
    Nie zgłosisz to ubezpieczyciel z automatu zrobi kontynuację polisy po upływie jej
    wazności i wtedy i tak będziesz musiał pogadać z ubezpieczycielem

  • 24. Data: 2018-11-07 12:35:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 12:34, Kris pisze:

    > Nie zgłosisz to ubezpieczyciel z automatu zrobi kontynuację polisy po upływie jej
    wazności i wtedy i tak będziesz musiał pogadać z ubezpieczycielem

    Albo i nie, jeśli następnik wypowie, albo sam poinformuje.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-11-07 12:48:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2018 12:35:58 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    wazności i wtedy i tak będziesz musiał pogadać z ubezpieczycielem

    > Albo i nie, jeśli następnik wypowie, albo sam poinformuje.

    A jeśli nie wypowie a nowa polisa wykupi w innym TU to i tak sprzedający będzie
    musiał "gadać" z ubezpieczycielem sprzedawanego auta
    Dlatego prościej jest wysłać meila do ubezpieczyciela z informacją o sprzedaży auta.
    Wydział komunikacji można poinformować przez epuap więc przy sprzedaży formalności są
    nieuciążliwe

  • 26. Data: 2018-11-07 12:51:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.11.2018 08:13, Miroo pisze:

    > Autobus

    Per pedes.

  • 27. Data: 2018-11-07 13:21:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Hej ho,
    >
    > Sprzedałem samochód. Co dalej?

    parasol i tramwaj

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 28. Data: 2018-11-07 13:59:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.11.2018 o 09:20, Adam pisze:

    > Za AC czy OC?

    Jedno i drugie.

    Ewa

  • 29. Data: 2018-11-07 14:00:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 13:59, FEniks pisze:

    > Jedno i drugie.

    Jeśli z OC, to albo zmyślasz, albo ktoś się pomylił, albo ty się
    pomyliłaś, i to nabywca rozwiązywał umowę. Jeśli nabywca nie
    wypowiedział OC, to nie mogłaś dostać zwrotu składki, bo umowa trwała do
    końca zapisanego w polisie.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2018-11-07 14:03:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.11.2018 o 12:23, Liwiusz pisze:
    > Do ubezpieczyciela zgłaszasz, jeśli lubisz sobie pogadać.

    Nic nie musisz gadać. Wystarczy wypełnić odpowiedni wniosek na stronie.

    Ubezpieczałam auto przez konto w banku i przez to konto zgłosiłam
    sprzedaż samochodu. Niewykorzystaną część składki ubezpieczyciel zwrócił
    w ciągu około tygodnia.

    Ewa