  • 1. Data: 2016-03-07 21:43:16
    Temat: Stara Nokia 3110c. Czy można pobierać pocztę z Gmaila ?
    Od: p...@g...com

    Pytane moje dotyczy funkcji telefonu dostepnej w modelu 3110c -
    MENU/WIADOMOŚCI/E-MAIL.
    Bezskutecznie staram się skonfigurować tą funkcję, tak aby móc pobierać pocztę
    przychodzącą w Gmailu. Konfiguracja telefonu tak dla POP jak i IMAP nie działa.
    SSL włączone, bezpieczne logowanie ustawione na AUTOMATYCZNIE, numery portów
    poprawne. Telefon stary, ale może ktoś pamięta ?

  • 2. Data: 2016-03-07 22:29:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.03.2016 o 21:43, p...@g...com pisze:
> [...]
    > SSL włączone, bezpieczne logowanie ustawione na AUTOMATYCZNIE, numery portów
    poprawne. Telefon stary, ale może ktoś pamięta ?

    Wątpię aby się udało, ale... zapoznaj się z tym:
    https://support.google.com/accounts/answer/6010255?h
    l=pl

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-03-07 22:31:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.03.2016 o 22:29, Czarek pisze:

    > Wątpię aby się udało, ale... zapoznaj się z tym:
    > https://support.google.com/accounts/answer/6010255?h
    l=pl

    i może z tym:
    https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail
    -pl/L8kS6fUWr1Q
    --
    Czarek

  • 4. Data: 2016-03-12 17:53:54
    Od: p...@g...com

    Pobrałem konfigurację Gmail z tej strony http://www.plus.pl/ustawienia/?appid=1
    ale dalej nie działa. Bardzo niejasne jest też dla mnie jaka w 3110c jest zależność
    pomiędzy konfiguracji funkcj Menu/Wiadomości/Email a konfiguracją funkcji
    Menu/Wiadomośći/Ustawienia wiadomości/Wiadomosci/e-mail ? Instrukcja obsługi raczej
    enigmatyczna w tym względzie.

  • 5. Data: 2016-03-13 21:43:18
    Od: Filip Rychlik <e...@d...com>

    On 2016-03-12 16:53:54 +0000, p...@g...com said:

> [...]
    > konfiguracją funkcji Menu/Wiadomośći/Ustawienia
    > wiadomości/Wiadomosci/e-mail ? Instrukcja obsługi raczej enigmatyczna w

    Problem jest prawdopodobnie z certyfikatami, które w Nokii są po prostu
    już bardzo stare, dlatego może być problem z łączeniem po SSL.

  • 6. Data: 2016-03-14 18:54:59
    Od: p...@g...com

    Sprawdziłem certyfikaty, jest ich kilkanaście. Większość ważna do 2020 r. Porównam z
    listą Mozilla dla SSL Google.