  • 1. Data: 2013-02-02 20:31:46
    Temat: Stare drogie włoskie
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    http://otomoto.pl/maserati-quattroporte-4-2-skrzynia
    -f1-dual-select-C27338007.html

    ktoś czymś takim jeździł ? nadaje się na nasze
    drogi i czy tył nie wyprzedza przodu ?

    części kurierem z francji jak stare francuskie :) ?

    soft od GPS się nada - czyta jakiś znany format ?

  • 2. Data: 2013-02-02 20:52:27
    Temat: Re: Stare drogie włoskie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-02 20:31, _Michał pisze:
> [...]
    > drogi i czy tył nie wyprzedza przodu ?
    >
    > części kurierem z francji jak stare francuskie :) ?
    >
    > soft od GPS się nada - czyta jakiś znany format ?

    Bierz to:
    http://otomoto.pl/maserati-3200-gt-43000-km-C2572912
    9.html
    Większy fun.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-02-02 20:58:20
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-02-02 20:31:46 niejaki _Michał napisał:
    > drogi i czy tył nie wyprzedza przodu ?

    "100% bezwypadkowy ale miał malowany bok"

    pewnie tak z nudów

    przebieg 88tys a siedzenie tak wypierdziane że w moim xm-ie z przebiegiem
    267tys wygląda duuużo lepiej

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2013-02-02 21:29:41
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 8:58 PM, p0li wrote:

    > "100% bezwypadkowy ale miał malowany bok"

    no przecież jest że 100 % ;) przykładowo to wkleiłem, specjalnie
    dziś bo jutro jestem bez szans żeby kupować jak mi odbije ;)
    do poniedziałku mi przejdzie - poza tym to V8 wersja (zła).

    > pewnie tak z nudów
    >
    > przebieg 88tys a siedzenie tak wypierdziane że w moim xm-ie z przebiegiem
    > 267tys wygląda duuużo lepiej

    btw. XM (który model?) - kolejne ciekawe auto :)

    Możesz opisać jak zawieszenie sobie z zakrętami radzi ? (elektronicznie
    i mechanicznie)

  • 5. Data: 2013-02-02 21:40:28
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > Bierz to:
    > http://otomoto.pl/maserati-3200-gt-43000-km-C2572912
    9.html
    > Większy fun.

    Ja wiem że fun, ale jak M3 uważam za bardzo złe auto
    to z tym będzie podobnie. Ja mam fun jak robię to samo
    co w mały aucie tylko w ciszy :)

    Jak to znajomy określił (posiadacz imprezy wrx, m3,m5
    i 911): "ty lubisz czołgi" (kurde miał phaetona kupić tylko
    też kryzys, to wrx najtańśzy)

    a Quattroporte V (2004 do teraz) to już ponad 5 metrów ;)

    Chyba ze kupić poprzednie z 2000r na przykład ;) cena
    działającego renault safrane ;) (czyli coś w okolicy 0)
    dobra i tak nie kupie, bo wszystkie "się" popsuły ;)

    btw. pytanie (kilka h temu w innym wątku) o mercedesowskie ABC
    bo mnie też to kręci (tylko mnie w starym S/CL600).

    czuć na zwykłych drogach (chodzi o komfort) ABC vs AirMatic
    jakoś bardzo ?

    bo w szybkiej jeździe "po wszystkim" (od zakrętów, po
    trawniki - jak się wypadnie) to już na 100% czuć ?

  • 6. Data: 2013-02-02 21:44:13
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 9:29 PM, _Michał wrote:

> [...]
    >

    > btw. XM (który model?) - kolejne ciekawe auto :)
    >
    > Możesz opisać jak zawieszenie sobie z zakrętami radzi ? (elektronicznie

    btw. to tylko FWD, czy też 4x4 i jak szpera, elektroniczna czy mechnaiczna ?

  • 7. Data: 2013-02-02 21:56:06
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 9:40 PM, _Michał wrote:
    > Chyba ze kupić poprzednie z 2000r na przykład

    dobra, nie nie nie... nie

    Niezależnie od ceny to złom jakiś, już e38 czy
    safrane technologicznie lepsze i jakością poskładania
    i elektroniką i wszystko....

    quattroporte do 2001 to złom

    Sergio Marchionne dopiero wszedł i zrobił porządek !

  • 8. Data: 2013-02-02 22:51:03
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-02-02 21:29:41 niejaki _Michał napisał:

> [...]
    > do poniedziałku mi przejdzie - poza tym to V8 wersja (zła).

    > btw. XM (który model?) - kolejne ciekawe auto :)

    v6 exclusive z automatem tym co ci się w safranie wysrał

    > Możesz opisać jak zawieszenie sobie z zakrętami radzi ? (elektronicznie
    > i mechanicznie)

    nie wiem - nie jeżdżę "na limicie" (w sumie obecie wcale nie jeżdżę xm-em -
    stoi w komisie czeka na kupca)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2013-02-02 22:56:43
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > v6 exclusive z automatem tym co ci się w safranie wysrał

    Ten tiptronik spierniczony ZF'a ? łopatki to ma przy kierownicy ?
    (jak C2 2004, w wersji z ekranem i rozpoznawaniem mowy - chyba VST)

    > nie wiem - nie jeżdżę "na limicie" (w sumie obecie wcale nie jeżdżę xm-em -
    > stoi w komisie czeka na kupca)

    oj szkoda, a bujał się czy tam jak w xantii miał czujniczki
    i dopompowywał boczne przechyły ?

  • 10. Data: 2013-02-03 00:11:47
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-02-02 22:56:43 niejaki _Michał napisał:

    > Ten tiptronik spierniczony ZF'a ? łopatki to ma przy kierownicy ?
    > (jak C2 2004, w wersji z ekranem i rozpoznawaniem mowy - chyba VST)

    niee - to jest 4HP20E - hydraulik ze sterowaniem elektronicznym + tryb
    sport i zima

    > oj szkoda, a bujał się czy tam jak w xantii miał czujniczki
    > i dopompowywał boczne przechyły ?

    trochę szkoda - ale za mały się zrobił

    to o czym piszesz miała tylko wersja zawieszenia w modelu activa - nie
    występowała ona w xm-ie
    aczkolwiek i tak miałem 10 gruszek więc żeby to ogarnąć musiał być osobny
    komputer

    --
    P0zdrawiam
    p0li