    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
    Date: Thu, 9 Apr 2009 00:05:34 -0700 (PDT)

    > Dodatkowo mozna aktywowac usluge:
    > - Pakiet 50 minut za 9 zł (do wszystkich sieci), co znacznie obniza
    > efektywna cene 1 minuty. Minuty wchodzą podobno na konto "Zbieraj Minuty",
    > wiec ich ważnosc mozna dowolnie wydluzac, odbierajac (przynajmniej
    > 2-minutowe) rozmowy z innych sieci.

    Nie wydaje mi sie. Kazda minuta "zebrane" ma wlasny czas
    przeterminowania (30. dzien po dniu naliczenia). Nie wazne, ile minut
    pozniej zbierzesz - ta sie przeterminuje. Jak bys chcial w pelni
    kontrolowac waznosc "zbieranych" minut, musialbys zapamietac daty
    wszystkich naliczen tych minut....

    Czy ktos sprawdzil, ze jest inaczej?