  • 181. Data: 2011-08-28 16:21:32
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    news:almarsoft.6904268888135832922@News.gazeta.pl...
    > Dnia Sun, 28 Aug 2011 11:19:30 +0200, ALdroid
    > <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> naskrobał przy słoiku:
    > Samsung
    >
    > Miało być:
    > Wyprodukowany przez Samsunga

    Domyśliłem się :-)

  • 182. Data: 2011-08-28 16:26:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dnia Sat, 27 Aug 2011 12:28:20 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > ale pieprzysz.
    > Gdybym dostał iPhona to pierwszym odruchem byłaby jego sprzedaż i kupienie
    > czegoś bardziej funkcjonalnego - z Anarodem (samsunga lub htc)

    W jakim sensie jest Android bardziej "funkcjonalny" od iOS?

  • 183. Data: 2011-08-28 16:27:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Tylko czemu sie z tym tak ukrywasz?

    To tylko Twoje urojenia...

    > To chyba nieprawda jest.

    Jakie zatem widzisz faktyczne, szczere zalety iPhona?

  • 184. Data: 2011-08-28 17:41:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Linkę to Ci podam jak obiecasz że się na niej powiesisz. OK?

    Czyli nie masz pojecia jak dziala gwarancja.

  • 185. Data: 2011-08-28 17:42:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Masz może jakieś problemy seksualne że tak Ci się to kojarzy?

    Znow urojenia?

  • 186. Data: 2011-08-28 17:42:58
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:52:47 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    <P...@P...com>

    przepłacać?

    > Przypadać? Co to znaczy?

    eee, wtrąciło mi się omyłkowo (swype mnie czasami wkurza)

    > Przepłacać mógłbyś wtedy gdy kupiłbyś iPhone za $2400 gdyby
    > gdzieś można go było kupić taniej. A twierdząc że telefon z
    Androidem
    > to jest to samo tylko taniej robisz gruby błąd.

    Ja często powtarzam za Churchillem : nie stać nas by kupować
    najtańsze rzeczy. Ale dla produktów Apple (iPhone, iPad) to
    powiedzenie się nie sprawdza.
    (miałem w ręce iPhone miałem również propozycję dostania iPhone' a -
    ale podziekowalem).
    Być może dla Ciebie i większości Amerykanów iPhone to szczyt
    technologiczny ale ja tak nie uważam.

    --
    AL

  • 187. Data: 2011-08-28 17:45:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > To tylko Twoje urojenia...

    Przypomij nam jakas wade sprzetu applea, ktora tutaj zaprezentowales.

    > Jakie zatem widzisz faktyczne, szczere zalety iPhona?

    Co to jest szczera zaleta?

  • 188. Data: 2011-08-28 17:45:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-28 18:05, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > No właśnie na tym polega że Cię nie stać.
    > Nie mówimy o tym czy masz 3 tysiące złotych na koncie w banku,
    > bo mam nadzieję że tyle masz, tylko czy Cię stać na zakup iPhone
    > za 3 tysiące. I z tego co piszesz - nie stać Cię.

    Widzę, że każdemu zaglądasz do portfela i każdego wedle portfela i jego
    siły nabywczej produktów Apple'a oceniasz. Za cenę iPhone kupiłbym sobie
    prędzej jakiś tablet, a i na dobry tradycyjny telefon komórkowy by
    zostało. I zapamiętaj jeszcze jedno: USA to nie cały świat. Jak dla mnie
    EOT.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 189. Data: 2011-08-28 17:46:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Nie pytałem tylko o wagę - przeczytaj uważnie mój post a nie tylko cytat.

    O, pszemo w fazie, rzniecia glupa - nie napisal tego co napisal.

  • 190. Data: 2011-08-28 17:47:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Zauważono że mało który użytkownik komputera, a zwłaszcza
    > laptopa przenośnego dodaje pamięci w czasie życia tego laptopa

    Jasne, jasne - wada ktora jest zaleta.