  • 501. Data: 2011-08-31 16:57:20
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    >..
    > Laptopy z ekranami 11-13" nie nadają się do długiej pracy.
    > To chyba dla każdego oczywiste że to sprzet do użycia w podróży,
    > jako drugi czy trzeci komputer a nie jako główny, podstawowy?

    Pierdzylyndzy :-)

  • 502. Data: 2011-08-31 18:01:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-31 15:53, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Co? Złe źródło? Gorsze niż Twoje?

    Jak sam pisałeś "Są to tylko zasłyszane opinie, niestety. ".

    > Może zauważam tylko nie zwracam uwagi na nieistotne rzeczy?

    Standard - jak czegoś nie ma, nie widzę, bądź uzyskać nie mogę
    to jest to nieistotne i nie warto sobie tym zawracać głowy.

    > Bo monitor to głupie urządzenie - nie ma tam za bardzo za co
    > przepłacać, zwłaszcza gdy się nie jest grafikiem.

    Aha, monitor to głupie urządzenie - pamiętasz może o czym teraz
    była dyskusja?

  • 503. Data: 2011-08-31 19:16:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pierdzylyndzy :-)

    ibullshit ;-)

  • 504. Data: 2011-08-31 19:34:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak sam pisałeś "Są to tylko zasłyszane opinie, niestety. ".

    A skąd zatem pochodzą Twoje opinie?

    > Standard - jak czegoś nie ma, nie widzę, bądź uzyskać nie mogę
    > to jest to nieistotne i nie warto sobie tym zawracać głowy.

    To, że iPhonowi brakuje tylko nieistotnych funkcji jest naturalną
    i logiczną konsekwencją dobrowolnego wyboru tego własnie telefonu.
    Nie wiem czemu Cię to dziwi? Przecież gdyby mu brakowało jakiejś
    ISTOTNEJ dla mnie funkcji to przecież bym go nie wybrał, nie?

    > Aha, monitor to głupie urządzenie - pamiętasz może o czym teraz
    > była dyskusja?

    O ekranach w produktach Apple generalnie, nie tylko monitorach.

  • 505. Data: 2011-08-31 20:51:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Przegrałbyś taki zakład.

    Aż tak oczywiste są różnice?

    > Jakoś Dell ani Sony nie widzą problemu,
    > by sprzęt podróżny nadawał się również do pracy :P

    A przypomnij mi który Dell 13" jest porównywalny do Macbook Air?

    > Uzgodnij może ze sobą, o czym właściwie piszesz.

    > To w zasadzie żadna różnica, skoro sprzęt służy wyłącznie
    > do trzymania na kolanach.

    Do używania go na kolanach, włączony oczywiście...

  • 506. Data: 2011-08-31 21:12:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Aby szybciej wyszukać zdjęcie w archiwum tysięcy fotek?
    > Smartfone u mnie służy do trzech rzeczy: telefon, aparat foto, internet.
    > Aparat foto jest dziś tak integralną częścią telefonu że trudno sobie
    > wyobrazić telefon bez aparatu.

    A to nie jest do zabawy czasem ? Że robisz sobie jakieś zdjęcie telefonem bo
    akurat nie masz pod ręką pełnowartościowego aparatu, ale by oglądać na
    telewizorze używasz jednak pełnowartościowego aparatu.

  • 507. Data: 2011-08-31 21:18:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Nie wiem czemu Cię to dziwi? Przecież gdyby mu brakowało jakiejś
    > ISTOTNEJ dla mnie funkcji to przecież bym go nie wybrał, nie?

    Jak miałbś wybrać funkcję, której w tym telefonie nie ma ???

  • 508. Data: 2011-08-31 21:24:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Brak takiej funkcji i stąd to milczenie?

    W ogóle nie używamy telefonów do tego, więc to niepotrzebna funkcja :-)

  • 509. Data: 2011-08-31 21:30:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 09:05:28 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Brak takiej funkcji i stąd to milczenie?

    Nie jestem ci w stanie odpowiedzieć, czy dokładnie taką funkcję ma każdy
    featurephone na świecie. Bo w smartfonach nie jest to niczym wyjątkowym,
    pomijając niewielki sens oglądania zdjęć na ekraniku tegoż.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 510. Data: 2011-08-31 21:33:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 15:51:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A przypomnij mi który Dell 13" jest porównywalny do Macbook Air?

    Nie Dell, tylko Sony, i nie porównywalny, tylko znacznie lepszy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118