  • 511. Data: 2011-08-31 21:34:03
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 10:28:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Sprawdźmy to - masz jakaś mapę BTSów w USA?

    Nie i mnie ona nieszczególnie interesuje. Jeśli czujesz potrzebę
    sprawdzenia, to use google.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 512. Data: 2011-08-31 21:35:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 11:10:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Aby szybciej wyszukać zdjęcie w archiwum tysięcy fotek?

    Archiwum tysiący fotek nie trzyma się na smartfonie.

    > Smartfone u mnie służy do trzech rzeczy: telefon, aparat foto, internet.
    > Aparat foto jest dziś tak integralną częścią telefonu że trudno sobie
    > wyobrazić telefon bez aparatu.

    Trudno sobie niestety również wyobrazić telefon robiący dobrej jakości
    zdjęcia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 513. Data: 2011-08-31 21:49:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-31 21:34, Pszemol pisze:
    (...)

    > A skąd zatem pochodzą Twoje opinie?

    Nie ze słyszenia. Zresztą to w sumie i tak chyba nieistotne, skoro
    pomijasz w zasadzie wszystko, do czego powinieneś się odnieść, gdybyś
    miał wiedzę merytoryczną, a nie "zasłyszane opinie".

    > To, że iPhonowi brakuje tylko nieistotnych funkcji jest naturalną
    > i logiczną konsekwencją dobrowolnego wyboru tego własnie telefonu.
    > Nie wiem czemu Cię to dziwi? Przecież gdyby mu brakowało jakiejś
    > ISTOTNEJ dla mnie funkcji to przecież bym go nie wybrał, nie?

    Raz, że nie dyskutujemy tylko o iPhonach, a dwa, że w zasadzie
    już w prawie każdym zdaniu potwierdzasz to o czym pisałem wcześniej,
    a wręcz się pod tym podpisałeś nawet teraz. Bardzo mi się podoba
    zdanie - "To, że iPhonowi brakuje tylko nieistotnych funkcji jest
    naturalną i logiczną konsekwencją dobrowolnego wyboru tego własnie
    telefonu.". A jak się okaże, że jakiejś funkcjonalności jednak
    brakuje, to nazywasz to (nie Ty zresztą jeden) nieistotnym brakiem
    itd. Logicznym jest to, że nie używasz funkcjonalności, których nie
    ma, a nie Twoje opowieści o nieistotności nieistniejących, ponieważ
    go wybrałeś...

    > O ekranach w produktach Apple generalnie, nie tylko monitorach.

    Nie wiem czy wiesz, ale elementem podstawowym (oraz w sumie jedynym
    tak naprawdę ważnym w monitorze) jest właśnie stosowna matryca o
    określonych właściwościach. I właśnie o matryce chodziło - przypomnę:
    <cite>
    jakiś czas temu chciałem kupić zaawansowany notebook na którym
    dobrze by sie oglądało zdjęcia, czytaj ekran nie w technologii TN.
    Ponieważ nie mam uprzedzeń poszedłem też do świątyni i niestety
    okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    (12"). W sumie to jakoś sie to kłóci z mitem komputera dla grafików
    i projektantów.
    </cite>
    Monitor, który przytoczyłem był przykładem "ekranu",
    który właśnie posiadał te właściwości, których poszukiwał Andrzej
    w tych zaawansowanych notebook-ach marki powszechnie znanej jako
    wzorcowej dla grafików i projektantów (no, lans taki).
    Dlaczego akurat ten? Ano dlatego, że często był kupowany przez
    "makówkarzy" zajmujących się grafiką (zresztą nie tylko przez nich),
    ponieważ miał dość dobry stosunek ceny do jakości.

    Ale po co ja to piszę...

  • 514. Data: 2011-09-01 01:07:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie ze słyszenia. Zresztą to w sumie i tak chyba nieistotne, skoro
    > pomijasz w zasadzie wszystko, do czego powinieneś się odnieść, gdybyś
    > miał wiedzę merytoryczną, a nie "zasłyszane opinie".

    Piszesz skąd ich nie bierzesz - czemu nie napiszesz skąd je bierzesz?

> [...]
    > telefonu.". A jak się okaże, że jakiejś funkcjonalności jednak
    > brakuje, to nazywasz to (nie Ty zresztą jeden) nieistotnym brakiem

    Zrozum, że nie ma takiego "braku" który zaskoczyłby mnie już
    po kupieniu iPhone. Te nieistotne dla mnie funkcje których mu
    brak już znałem przed dokonaniem wyboru zakupu.

> [...]
    > okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    > (12"). W sumie to jakoś sie to kłóci z mitem komputera dla grafików

    Apple robi ekran 13" - tego sprawdzałeś czy był za duży?

> [...]
    > "makówkarzy" zajmujących się grafiką (zresztą nie tylko przez nich),
    > ponieważ miał dość dobry stosunek ceny do jakości.

    Ale nie było to laptop 12" tylko monitor, a to inna kategoria konkurencji.

    > Ale po co ja to piszę...

    Nie okazuj tak ostentacyjnie braku szacunku.

  • 515. Data: 2011-09-01 01:07:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak miałbś wybrać funkcję, której w tym telefonie nie ma ???

    Wybierałem telefon a nie funkcję w telefonie. Coś nie doczytałeś?

  • 516. Data: 2011-09-01 01:08:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie Dell, tylko Sony, i nie porównywalny, tylko znacznie lepszy.

    Napisałeś Dell ani Sony nie widzą problemu. Który to Dell?

  • 517. Data: 2011-09-01 01:15:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie i mnie ona nieszczególnie interesuje. Jeśli czujesz potrzebę
    > sprawdzenia, to use google.

    OK, sprawdziłem, i wyszło mi że głodne kawałki wciskasz.
    Tabelka w wikipedii tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_network
    pokazuje nam że promien typowej komórki wacha się od 49km do
    12km dla 2100MHz. I Ty tu pozujesz na znawcę?? Żenada...

    Coverage comparison of different frequenciesFollowing table shows the
    dependency of frequency on coverage area of one cell of a CDMA2000
    network:[6]

    Frequency (MHz) Cell radius (km) Cell area (km2) Relative Cell Count
    450 48.9 7521 1
    950 26.9 2269 3.3
    1800 14.0 618 12.2
    2100 12.0 449 16.2

  • 518. Data: 2011-09-01 01:17:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ależ mogę opisać. Proszę: utrata połączenia sieciowego
    > skutkująca przy odpaleniu aplikacji wymagającej połączenia z siecią
    > pięknym komunikatem Unable to Reach Internet. You must have access
    > to the Internet in order to use this application". Średnio 2 na 3 próby
    > połączenia kończą się w taki sposób.

    I to się dzieje 480 METRÓW od BTSa????
    A jesteś pewny że to wina telefonu a nie Ty masz pokój wyłożony
    uziemioną blachą?

    > Aplikacja dla serwera Lotus Domino
    > jest głównie testowana plus poczta ale przy innych efekt ten sam. Wina
    > ewidentnie telefonu - inne modele z ta samą kartą SIM działają OK
    > stabilnie. Odległość między naszym budynkiem i BTS-em wzięta z Google
    > Maps.

    Ewidentnie nie, skoro zasięg telefonu ma być rzędu 12 km a Ty go
    testujesz w odległośi 480 metrów od BTSa... Nie wydurniaj się bo
    gdyby tak było to nie mógłbym się ruszyć nigdzie ze swoim iPhone.

    > Serwis Apple problemu nie widzi i zaproponował nam byśmy zamiast
    > połączenia via sieć komórkowa używali coś takiego:
    >
    > "Jeśli jeden rodzaj połączenia nie działa, spróbuj uruchomić inne
    > połączenie (na przykład zamiast korzystać z połączenia Wi-Fi, połącz
    > się z siecią korzystając z połączenia USB lub Bluetooth".

    A cóż można zaproponować skoro coś Ci nie działa 480 metrów od BTSa?

  • 519. Data: 2011-09-01 01:19:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A poszukaj sobie, Engadget i Ars Technika zamieszczały.

    Jak sobie sam poszukam, to skąd będę wiedział że patrzę na te,
    o których Ty mówiłeś? Pokaż mi linki do tych, które Ty widziałeś.

    > Mniej więcej takie samo podobieństwo jak Fiata Pandy i Hummera.

    Dwa telefony mogą mieć IDENTYCZNE rozmiary a nie muszą być
    podobne, tymczasem podobne mogą być gdy różnią się rozmiarami.
    Miałeś w szkole matematykę? Czy wiesz co to są podobne trójkąty?

  • 520. Data: 2011-09-01 01:21:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja miałem takie samo wrażenie, jak obejrzałem iPhone obok odtwarzacza
    > muzycznego produkowanego lat parę temu (przed IP jeszcze) przez Samsunga.

    A jak popularny był ten odtwarzacz muzyczny Samsunga?
    Czy ktoś z Apple miał w ogole szansę go kiedyś zobaczyć?
    A jeśli nawet, to nie mów mi że próbowali się przejechać
    na popularności tego produktu Samsunga :-)