  • 61. Data: 2011-08-27 07:47:57
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j3a78s$bli$1@inews.gazeta.pl...

    > iPhon?

    Ano. W tym tygodniu, musi dzwonic teraz z Nokii zony ;-)

  • 62. Data: 2011-08-27 08:11:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 9:47, Ghost pisze:

    > Ano. W tym tygodniu, musi dzwonic teraz z Nokii zony ;-)

    Co za pech, z tej odrażającej, brudnej i złej Nokii :-)
    BTW po kiego wybrał iP?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 63. Data: 2011-08-27 08:14:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Co za pech, z tej odrażającej, brudnej i złej Nokii :-)
    > BTW po kiego wybrał iP?

    Zona go prosila ;-)

  • 64. Data: 2011-08-27 08:41:14
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 10:14, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zona go prosila ;-)

    Zatem jest usprawiedliwiony :-) Niech teraz żona poprosi o Droida, też
    będzie miał niezłe jazdy ;-)

  • 65. Data: 2011-08-27 10:02:13
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 22:15, Pszemol pisze:

    > Stosujesz kryterium oceny produktów w nieodpowiedni sposób.

    Aaaa to teraz już wiem że ja głupi jestem a apple madre, cała zaś reszta
    świata produkująca konkurencyjne produkty robi to z błednymi
    założeniami, jakims tylko fuksem udaje im się to sprzedawać ;-)

    > Doświadczenie Apple uczy nas że klient nie chce mieć uniwersalnego,
    > zaawansowanego produktu który może wiązać krawaty i usuwać ciąże.

    Musisz przestac jarać albo zmienic tabletki, właśnie zaprzeczyłeś samemu
    sobie

    > Klient woli proste, łatwe w użyciu urządzenie które IDEALNIE pasuje
    > do swojej funkcji i do tego jest bardzo przemyślanie wykonane, trwałe
    > i wyróżniające się od konkurencji stylistyką.

    A co ja napisałem ?

  • 66. Data: 2011-08-27 10:03:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 23:58, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Czyli uważasz, że masz monopol na prawdę absolutną.

    Bawi mnie Twoja retoryka.

    > Jesteś zatem fanatykiem.

    Wręcz przeciwnie - posługuję się wiedzą oraz zdrowym rozsądkiem.

    > Czyli zgadzasz się, że nie ma sensu mówić tu o jakiejś prawdzie
    > bo prawda w tym wypadku jest względna i zależy od preferencji
    > indywidualnych konsumenta?

    He, he, jak zwykle. Są klienci, którzy kupują wyroby Apple to
    ma być potwierdzeniem, że to nie efekt genialnego marketingu.
    Dobre :)

    > Napisałeś w jednym zdaniu, że "design to jak najbardziej
    > czysty marketing A FUNKCJONALNOŚĆ...." - czyli dwie
    > te rzecz są dla Ciebie oddzielne.

    Cóż ja mam tłumaczyć, skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?

    > Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
    > pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
    > że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...

    Może mam spytać przeciętnego użytkownika iPhona?

    > Ty, stawiając design i funkcjonalność w przeciwstawnych zdaniach
    > podrzędnych zdania złożonego.

    Ty jednak nie rozumiesz i na chwilowe potrzeby dyskusji nawet
    będziesz usiłował zmieniać sens wypowiedzi innych, w szczególności
    odnosząc się tylko do fragmentu, który sobie wyrwiesz z kontekstu.

    > Innowacyjność nie polega bowiem na tym, że zrobi się produkt
    > taki sam jak konkurencja tylko z większym dyskiem i szybszym
    > procesorem.

    Znów konfabulacje i bredzenie - możesz mi wyjaśnić tę innowacyjność
    w cenie pamięci sprzedawanych przez Apple?

    > W przypadku iPoda innowacyjność polega np.
    > na "magicznym" kółku do sterowania nim "dotykowo"...
    > W przypadku iPhone innowacyjność polegała na wyśmienitym
    > dużym ekranie o niezwykle dobrej czytelności, i wyjątkowo
    > intuicyjnym, schludnym i prostym user interface. Tego nie miała
    > konkurencja. Ani telefony z Windows Mobile ani Blackberry
    > nie były ani proste ani funkcjonalne - były bardzo pokręcone,
    > trudne w obsłudze i konfiguracji, niewygodne w użyciu...

    Przecież to napisałeś powyżej to właśnie czysty marketing.

    > Były dostępne w sklepach a nie tylko na wystawach i targach.

    Były dostępne tak samo jak inne produkty, tylko jak zwykle
    nie odpowiedziałeś na pytanie, czemu ich w sklepach nie było,
    skoro miały być. Kolejki jak za PRL-u :) Naprawdę trzeba być
    fanatykiem tej marki, by stać w takich kolejkach (społecznych), bawić
    się w rezerwacje i co otrzymać w zamian?

    > Ty widziałeś je w sklepach?

    Owszem.

    > Ale jak widać, jesteś w mniejszości.

    W jakiej mniejszości? Czego?

> [...]
    > Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
    > Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
    > Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
    > Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
    > Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
    > co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
    > produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
    > To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
    > doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.

    Twoje wyznaniowe bredzenie naprawdę nie robi na mnie wrażenia.
    Na stoiskach elektronicznych bywam co jakiś czas, potrzymać w ręku
    te boskie produkty Apple mam okazję, a do tego mam okazję nawet z nich
    korzystać. Twoje bredzenie (i przekonanie, że to prawda) o ich jakości
    wykonania, wyższości użytych materiałów jest naprawdę zabawne.
    Najlepsze jest oczywiście na końcu - Ty wiesz, ze dla mnie liczy się
    tylko cena i jestem w grupie, która nie docenia jakości.

    Mam pytanie - masz etat w Apple, czy to tylko efekt indoktrynacji
    kościoła z nadgryzionym jabłkiem w logo?

  • 67. Data: 2011-08-27 10:09:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2011-08-26 23:58, Pszemol pisze:

    > Mam pytanie - masz etat w Apple, czy to tylko efekt indoktrynacji
    > kościoła z nadgryzionym jabłkiem w logo?

    Ewidentnie to drugie - etat wiazalby sie z wiekszym rozsadkiem w
    wypowiedziach.

  • 68. Data: 2011-08-27 10:09:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 23:46, Pszemol pisze:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > W której Europie?

    Europa jest jedna - zresztą jak zwykle próbujesz uniknąć niewygodnego
    pytania. Najpierw sfabrykowane dowody na niekorzyść Samsunga, teraz
    próbuje z Motorolą.

    Dorabiasz ideologię i tyle.

  • 69. Data: 2011-08-27 10:12:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W przypadku iPhone innowacyjność polegała na wyśmienitym
    > dużym ekranie o niezwykle dobrej czytelności, i wyjątkowo
    > intuicyjnym, schludnym i prostym user interface. Tego nie miała
    > konkurencja.

    Ale tylko subiektywna opinia wyznawcy applea.

    > Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...

    Wlasnie skoro nie jest wyznawca to na pewno nie mial w reku.

  • 70. Data: 2011-08-27 10:19:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-27 08:57, Tomasz pisze:
    (...)
    > kaman! poczytaj o wadach pierwszego iPhona. GPS bez nawigacji jakie
    > przepraszam spełnia wymagania? finansowe producenta?
    > Inna sprawa ze po pierwsze Steve nie potrzebował pracy w Aple; Robił to
    > bo chciał. Po drugie genialnie sprzedaje to co produkuje, i wzorcowo
    > przekształca każdą wadę w zaletę.

    Bardzo ładnie napisane - szczególnie jak sobie przypomnę problemy
    z zasięgiem (4?), ponieważ klienci 'źle trzymają telefon' :)

    Czas pokaże.