  • 741. Data: 2011-09-05 15:07:32
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 16:30:03 +0200, AL napisał(a):

    > ok - chcialem ta informacje wydobyc od Przemola, bo jak dotad to zawsze
    > wymagal od innych, samemu robiac uniki.

    stąd dopisek, że nie chcę jątrzyć... ;-)

    > p.s.
    > nie sadzilem, ze tego juz tyle - widac sie rozwija, ale czy dzialaja tak
    > jak pierwowzory z innych systemow?

    Działają różnie, niektóre lepiej, niektóre gorzej. Tomtom ma HD Traffic,
    Navigon ZTCP to też ma lepszy traffic.
    Z drugiej strony jest legendarna Ałtomałpa której case będzie w
    podręcznikach biznesu jako przykład negatywny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 742. Data: 2011-09-05 15:43:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j42kns$s9b$1@inews.gazeta.pl...

    > przyklady (procz TomTom)

    Przeprosisz za swoje kłamstwo?

  • 743. Data: 2011-09-05 16:39:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-05 14:52, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Ależ właśnie da się ominąć... wystarczy nie zwierać elektrycznie
    > lewego dolnego roku aparatu gdzie stykają się dwie anteny.

    ROTFL - a to zwieranie odbywa się software-owo? Ciekawe rzeczy
    piszesz.

    > Nie, nie mówi że to ich wina, tylko przyznaje się do problemu
    > i uczy jak sobie z problemem poradzić.

    Nie, no skąd. Cierpisz na amnezję? SJ wprost stwierdził, że
    ludzie źle iphony trzymają.

    > Ale nie wszyscy jak widać
    > chcą sobie poradzić: testują software umyślnie zwierając anteny :-)

    Ty chyba jak zwykle czytałeś nieuważnie, albo masz problemy z czytaniem
    ze zrozumieniem.

    > Toż to przykład wyjątkowej inteligencji... :-)

    A tak, to nawet widać...

  • 744. Data: 2011-09-05 17:13:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 07:53:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Pojęcie "dobre" jest samo w sobie względne, relatywne...

    Nie piszę tu o wrażeniach artystycznych, matołku, tylko o technicznej
    jakości zdjęcia.

    > Piszesz po prostu brednie.

    Nie, ty czytasz brednie które wydaje ci się, że napisałem. A to nie to
    samo.

    > Są kompakty które są lepsze, są takie które są gorsze.
    > Właśnie dlatego że dobre/lepsze/złe/gorsze to pojęcia względne
    > bo dla każdego oceniającego znaczą troszkę co innego.

    Powiedz prowadzącym ranking DxO Mark, że ich pomiary są względne. Pewnie
    się natychmiast z najbliższego mostu w otchłan rzucą jak zrozumieją w jakim
    błędzie byli.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 745. Data: 2011-09-05 17:14:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 07:56:11 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tak jak pisałem obok - dobre fotki to pojęcie względne i dla każdego
    > znaczy coś innego bo każdy z nas robi pewnie trochę inne fotki...

    A ty mylisz z uporem mianiaka techniczną jakość wynikowego obrazu z jakimiś
    wrażeniami.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 746. Data: 2011-09-05 17:15:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 08:01:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Relaks - podroczyć się z Alexem nie wolno? :-)

    To się nazywa "ja się wcale nie zbłaźniłem, jak się tylko droczyłem".

  • 747. Data: 2011-09-05 17:30:59
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 5 09 2011 14:59, Pszemol pisze:

    > Twoja argumentacja jest naprawdę fascynująca...
    > Wydałeś majątek na złoma, którego mogłeś kupić taniej, tylko dlatego
    > że ma w oryginalny sposób powyginane blachy bo panicznie boisz się
    > aby w swoim środowisku nie być uznany za geja ani za metroseksuala?
    > Tylko jedna kategoria ludzi przejmuje się tym aby za geja nie być wzięta:
    > to są właśnie geje którzy jeszcze z ukrycia nie wyszli :-) Przemyśl to
    > sobie.

    Czyli zgodnie z tradycją: łgarstwa, manipulacje, pogaduszki sam ze sobą,
    a teraz chwalenie się preferencjami seksualnymi. Zatem na drogę
    staropolskie "spieprzaj dziadu".

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 748. Data: 2011-09-05 17:45:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie piszę tu o wrażeniach artystycznych, matołku, tylko o technicznej
    > jakości zdjęcia.

    Znowu epitety? Mamusia Cię kultury nie nauczyła?

> [...]
    >
    > Powiedz prowadzącym ranking DxO Mark, że ich pomiary są względne. Pewnie
    > się natychmiast z najbliższego mostu w otchłan rzucą jak zrozumieją w

    Czy ranking DXo wyraża się słowem "dobre"/"niedobre"?

  • 749. Data: 2011-09-05 17:46:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ty mylisz z uporem mianiaka techniczną jakość wynikowego
    > obrazu z jakimiś wrażeniami.

    Jak sobie radzisz z tym, że nikt się tu z Tobą nie zgadza w tej kwestii?

  • 750. Data: 2011-09-05 17:47:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Czyli zgodnie z tradycją: łgarstwa, manipulacje, pogaduszki sam ze sobą, a
    > teraz chwalenie się preferencjami seksualnymi. Zatem na drogę staropolskie
    > "spieprzaj dziadu".

    Nie obrażaj się, Alex... może nie będzie tak źle jak się przyznasz... ;-)
    Myślisz, że wszyscy koledzy Cię przestaną lubić?