-
Data: 2010-09-28 13:45:11
Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Od: MariuszM <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 27-09-2010 23:50, Filip KK pisze:
> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
1,4 75KM, 2000 r.
Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
rozrządu.
> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
Nie, to kwestia błędu w projekcie.
Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
stało).
> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
wszystko nasmarowane.
> Żadna norma, pierwsze słyszę.
Poczytaj forum, są całe manuale opisujące jak to rozebrać, na co
wymienić. Oczywiście VW wymyśliło diodę w obudowie, za 50 zeta w ASO.
Zwykła dioda, taka do wlutowania, kosztuje w sklepie kilkadziesiąt groszy.
> Jak sprzęgło mogło piszczeć? A może chińskie klocki piszczały? Jakieś
> Bosza?
Łożysko piszczało. Zdiagnozowane w ASO, nawet nie pytałem o koszt wymiany.
Wcześniej myślałem, że to jakiś pasek, rolka....po wymianie rozrządu i
napinaczy paska nic się nie zmieniło.
> Nie wiem akurat o co tutaj chodzi.. Ja w swoim nie miałem problemów z
> hamulcami. Ani kumple w innych golfach też nie mieli problemów.
Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
miedziane.
W ASO nic nie mówiłem, odebrałem i dokładnie taka diagnozę i rozwiązanie
zaproponowali mechanicy. Ciekawa zbieżność.
> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
> Jak sam wcześniej wspomniałeś, miałeś problem z mechanizmem wycieraczek,
> do tego dochodzi ten "mechanizm" o którym piszesz. Podejrzewam, że coś
> tam musiało być przez "fachowca" ruszane, bo cały zespół różnych rzeczy
> Ci się psuł w klapie bagażnika.
Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
WD40 i się odblokował na jakiś czas.
Hamulec ręczny używałem.
Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
i rozpadła się. Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
tak szybko sparciała.
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 13:47 MariuszM
- 28.09.10 17:11 Jurand
- 28.09.10 18:28 Massai
- 28.09.10 18:29 Massai
- 28.09.10 19:27 masti
- 28.09.10 19:47 Massai
- 28.09.10 20:38 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 28.09.10 21:43 Jurand
- 28.09.10 22:47 MariuszM
- 28.09.10 22:58 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 29.09.10 01:33 zefir
- 29.09.10 04:19 Filip KK
- 29.09.10 09:45 Massai
- 29.09.10 18:27 MariuszM
- 29.09.10 23:43 Stefan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=