  • 101. Data: 2022-08-11 14:27:18
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Aug 2022 09:25:17 +0200, w <3338622613$20220808092520@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Sprzedaj kawalerkę, kup za to domek. Będziesz miał gdzie parkować i
    > ładować auto.

    To mi nic nie da, bo w zimie nie dojadę do miasta :P

  • 102. Data: 2022-08-11 14:31:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Aug 2022 10:12:43 +0200, w <tcqghs$s8md$2@dont-email.me>, Mateusz Bogusz
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Też się zdziwiłem kiedy ostatnio zobaczyłem na niedalekim osiedlu
    > ogłoszenie - dom z lat transformacji (kwadratowy z piętrem, płaski dach)
    > z zewnątrz standard z tamtych lat, na działce 400m2 cena...880 tys zł

    Nie ma zakazu wystawiania absurdalnych ogłoszeń.
    W Siechnicach pod Wrocławiem domki masz nowe domki za 500-750 tys.

  • 103. Data: 2022-08-11 14:40:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2022 o 14:31, r...@k...pl pisze:

    > Nie ma zakazu wystawiania absurdalnych ogłoszeń.
    > W Siechnicach pod Wrocławiem domki masz nowe domki za 500-750 tys.

    Na pewno domki?
    Bo za tyle pod Poznaniem to chodzą jakieś wielorodzinne, szeregowce czy
    bliżniaki i to o powierzchnia minimalnych.
    Domki to może z 50 km od Poznania.

    W granicach miasta - ze dwa razy więcej jak widać.

  • 104. Data: 2022-08-11 17:43:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 14:31 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Nie ma zakazu wystawiania absurdalnych ogłoszeń.
    > W Siechnicach pod Wrocławiem domki masz nowe domki za 500-750 tys.

    Lokalizacja jest kluczowa.

    Ten sam domek (wybudowany przez tego samego wykonawcę, wg tego samego
    projektu) u mnie na osiedlu wystawiono za 1,2mln (działka 900m2), 10 km
    dalej, na działce 2000m2, w lesie cena wywoławcza 800 tys.
    Oba 25-30km od Wawy.

    TG

  • 105. Data: 2022-08-11 23:21:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Aug 2022 14:40:58 +0200, w <td2tcp$l03$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Na pewno domki?
    > Bo za tyle pod Poznaniem to chodzą jakieś wielorodzinne, szeregowce czy
    > bliżniaki i to o powierzchnia minimalnych.

    Za 500 szeregówka, za 750 domek.
    Pewnie są i tańsze, i droższe.

  • 106. Data: 2022-08-12 06:56:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sprzedaj kawalerkę, kup za to domek. Będziesz miał gdzie parkować i
    > ładować auto.

    No ale mieszkanie jest bardziej ekologiczne niż dom, z którego na
    dodatek trzeba z daleka dojeżdzać do pracy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2022-08-12 08:23:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Lokalizacja jest kluczowa.

    Ta moja jest na tyle dobra, że do domku za prawie milion codziennie
    przychodzą wycieczki na oglądanie.
    Więc raczej cena nie jest tak mocno oderwana od wartości, bo by nie
    przyłazili.....

  • 108. Data: 2022-08-12 08:24:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2022 o 23:21, r...@k...pl pisze:

    > Za 500 szeregówka, za 750 domek.
    > Pewnie są i tańsze, i droższe.

    Czyli kluczowe znaczenie ma "pod".
    Albo Wrocław jest tańszy.

  • 109. Data: 2022-08-12 09:45:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 08:24:27 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli kluczowe znaczenie ma "pod".
    > Albo Wrocław jest tańszy.

    "pod" zawsze bylo kluczowe.
    Pare lat temu taki domek/segment potrafil kosztowac 300.

    Kolejna uwaga dla Wroclawia - deweloperzy wpadli tu na
    "mikrodomki". Myslisz "dom", a to np 70m, takie wieksze mieszkanie.
    Albo i mniejsze :-(
    Warto sprawdzic przy porownaniach.
    Ale w blokach wpadli na "mikroapartamenty".

    W dodatku to stan deweloperski, wiec trzeba jeszcze troche dolozyc na
    wykonczenie. A takie 100m to troche kosztuje.

    J.

  • 110. Data: 2022-08-12 18:16:46

    Fri, 12 Aug 2022 08:24:27 +0200, w <td4rmq$so3$3$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Czyli kluczowe znaczenie ma "pod".

    Możliwe. Te "pod" tutaj oznacza kilka kilometrów raptem i w zależności od
    dojazdu nie musi być wadą.

    > Albo Wrocław jest tańszy.

    Nie wiem, zupełnie się nie interesuję.