  • 11. Data: 2018-08-05 19:09:37
    Temat: Re: Sygnalizowanie zamiaru skrętu
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-05 o 15:57, Bok pisze:

    > tu jadą w lewo migam w lewo, jadąc prosto migam w prawo

    > tu jadąc drogą z pierwszeństwem nie migam

    I prawidłowo. Sygnalizacja zamiarów bardzo czytelna.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2018-08-05 19:40:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 19:09, Marek S pisze:

    > I prawidłowo. Sygnalizacja zamiarów bardzo czytelna.

    Tak jest. Bardzo czytelna. :D
    Niestety, kierowcy z takim pojęciem też jeżdżą, wypadków przybywa. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2018-08-05 19:56:07
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-08-05 o 16:20, Akarm pisze:

    > Żeby kierowcy jadący z lewej i chcący skręcić w lewo mieli pewność, że
    > droga wolna bo nie jedziesz prosto?

    nie kumam, ci z lewej przekraczają os jezdni i tak muszą ustąpić bez
    względu na to ja ja pojadę

  • 14. Data: 2018-08-05 21:12:23
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-05 o 19:40, Akarm pisze:

    > Tak jest. Bardzo czytelna. :D
    > Niestety, kierowcy z takim pojęciem też jeżdżą, wypadków przybywa. :/

    W Gdyni jest takie skrzyżowanie ulubione dla egzaminatorów:

    https://www.google.pl/maps/@54.5291096,18.542753,3a,
    75y,165.38h,79.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5PVw3mkcolDfI
    cyD14jZww!2e0!7i13312!8i6656

    Każą kursantowi jechać drogą z pierwszeństwem. Jeśli nie włączy lewego
    kierunkowskazu - poległ. Tak na marginesie - to białe auto na Street
    View ma włączony lewy kierunkowskaz - jak widać.

    Najwidoczniej gdybyś robił prawko tutaj, to poległbyś.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2018-08-05 21:42:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2018 o 21:12, Marek S pisze:

> [...]
    > View ma włączony lewy kierunkowskaz - jak widać.
    >
    > Najwidoczniej gdybyś robił prawko tutaj, to poległbyś.

    Akurat OIDP to Akarmowi chodzi o to, że jak jedziesz główną to migasz w
    lewo.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-08-05 21:49:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 19:56, Bok pisze:

    > nie kumam,

    Wiem.

    > ci z lewej przekraczają os jezdni i tak muszą ustąpić bez
    > względu na to ja ja pojadę

    Nie. Jeśli widzą prawy kierunkowskaz, to przecież jasne jest, że
    skręcasz w prawo. Czyli nie pojedziesz na skrzyżowaniu w lewo ani
    prosto. Mają wolną drogę, skoro skręcasz w prawo - parkujesz, wjeżdżasz
    na posesję itp.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-08-05 21:51:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 21:12, Marek S pisze:

> [...]
    > View ma włączony lewy kierunkowskaz - jak widać.
    >
    > Najwidoczniej gdybyś robił prawko tutaj, to poległbyś.

    Nie. Ja na pewno nie poległbym.
    Przeczytaj jeszcze raz moją uwagę, do której teraz się odniosłeś.
    Przypomnę, że chwaliłeś miganie w prawo podczas jazdy na wprost w
    sytuacji identycznej, jak na powyższym zdjęciu!
    Według mnie sygnalizowanie zamiaru skrętu w prawo kiedy jedzie się na
    wprost jest bardzo niebezpiecznym kretynizmem. Co pomyśli kierowca
    jadący ul. Tadeusza Wendy, który ma zamiar skręcić w lewo w
    Chrzanowskiego, kiedy trafi na takiego idiotę sygnalizującego skręt w
    prawo? Nieszczęście gotowe.
    Jeśli jedziesz prosto, to nie informuj innych, że skręcasz! Jeśli na
    skrzyżowaniu skręcasz, nie informuj pozostałych użytkowników drogi, że
    jedziesz prosto. Za trudne?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2018-08-05 22:08:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-05 o 21:49, Akarm pisze:

> [...]
    > skręcasz w prawo. Czyli nie pojedziesz na skrzyżowaniu w lewo ani
    > prosto. Mają wolną drogę, skoro skręcasz w prawo - parkujesz, wjeżdżasz

    Wjeżdżasz na skrzyżowanie, nim pojazd mający pierwszeństwo je opuści? No
    szacun :>

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 19. Data: 2018-08-05 22:13:55
    Od: <3...@8...221355.invalid> (Tom N)

    Akarm w

    > Według mnie sygnalizowanie zamiaru skrętu w prawo kiedy jedzie się na
    > wprost jest bardzo niebezpiecznym kretynizmem.

    Masz prawo do własnego zdania

    > Co pomyśli kierowca

    Niech nie myśli, tylko patrzy, kierowanie pojazdem "w realu" to nie tylko
    machanie "fajerą".

    > jadący ul. Tadeusza Wendy, który ma zamiar skręcić w lewo w
    > Chrzanowskiego,

    Ma tak jechać, żeby nie spowodować wypadku.

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2018-08-05 22:17:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2018 o 22:08, LordBluzg(R) pisze:

    > Wjeżdżasz na skrzyżowanie, nim pojazd mający pierwszeństwo je opuści? No
    > szacun :>

    Tak się przyjęło przy natężeniu ruchu większym niż dwa samochody na minutę:P

    Shrek