  • Data: 2010-05-28 23:51:50
    Temat: Re: Szukam firmy przewoz osob miasto kolo monachium
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    setki busow ze slaska rusza do
    > Monachium/Okolic.
    > Slazacy z niemieckimi paszportami pracujacy w BMW, MAN na tasmach jezdzi
    > do PL na kazdy weekend (dla mnie kosmos). Wyjezdzaja z Monahchium w piatek
    > okolo 14:00 a z PL wyjezdzaja wieczorem w niedziele.
    > Z tego co wiem jezdza pod dom i ile nie za daleko.

    Mama musi dostać się do niemiec do Waldkaiburg na piątek
    (impreza rodzinna na weekend)
    A nie usmieca mi się ją zawozić, wracac do pracy i jechać po nią.
    tydzien pobytu i moze wracac do domu +/- 2 dni
    Odbior dokladnie z miejscowosci Baborow

    jak mozesz albo masz podaj jakis namiar

    z jakim kosztem mniej więcej trzeba sie liczyc,
    w sieci tez sa opinie o niektorych firmach, ze umawiaja sie i nie
    przyjezdzaja,
    dlatego wolalbym sprawdzona moze byc drozsza firma

    pozdrawiam