  • 1. Data: 2010-05-28 15:18:38
    Temat: Szukam firmy przewoz osob miasto kolo monachium
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    czy ktos zna może firmę
    która dowiezie do Waldkraiburda pod drzwi o
    odbierze po tygodniu pobytu

    odbior z woj opolskie

    dziękuję za pomoc
    w sieci sporo tego, ale narazie nikt z firm, które obdzwoniłem
    nie jezdzi w tamte strony :(

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-28 15:25:01
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    z pod Opola odbiór

  • 3. Data: 2010-05-28 18:03:03
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-05-28 15:18, Amir pisze:
> [...]
    >
    > odbior z woj opolskie
    >
    > dziękuję za pomoc
    > w sieci sporo tego, ale narazie nikt z firm, które obdzwoniłem

    www.mfz.de
    www.mitfahrgelegenheit.de

    Sam zabieram ludzi jadac z/do PL (jezdze przez Opole :) oglaszajac sie
    na tych stronach.
    Na najblizszy wyjazd do PL juz mam 2 Polki :]

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 4. Data: 2010-05-28 18:04:34
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

> [...]
    >
    > odbior z woj opolskie
    >
    > dziękuję za pomoc
    > w sieci sporo tego, ale narazie nikt z firm, które obdzwoniłem

    A, jeszcze jedno
    W niedziele po poludniu/wieczorem setki busow ze slaska rusza do
    Monachium/Okolic.
    Slazacy z niemieckimi paszportami pracujacy w BMW, MAN na tasmach jezdzi
    do PL na kazdy weekend (dla mnie kosmos). Wyjezdzaja z Monahchium w
    piatek okolo 14:00 a z PL wyjezdzaja wieczorem w niedziele.
    Z tego co wiem jezdza pod dom i ile nie za daleko.

  • 5. Data: 2010-05-28 23:51:50
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > okolo 14:00 a z PL wyjezdzaja wieczorem w niedziele.
    > Z tego co wiem jezdza pod dom i ile nie za daleko.

    Mama musi dostać się do niemiec do Waldkaiburg na piątek
    (impreza rodzinna na weekend)
    A nie usmieca mi się ją zawozić, wracac do pracy i jechać po nią.
    tydzien pobytu i moze wracac do domu +/- 2 dni
    Odbior dokladnie z miejscowosci Baborow

    jak mozesz albo masz podaj jakis namiar

    z jakim kosztem mniej więcej trzeba sie liczyc,
    w sieci tez sa opinie o niektorych firmach, ze umawiaja sie i nie
    przyjezdzaja,
    dlatego wolalbym sprawdzona moze byc drozsza firma

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-05-29 13:12:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 May 2010 23:51:50 +0200, Amir wrote:
    >Mama musi dostać się do niemiec do Waldkaiburg na piątek
    >(impreza rodzinna na weekend)
    >A nie usmieca mi się ją zawozić, wracac do pracy i jechać po nią.
    >tydzien pobytu i moze wracac do domu +/- 2 dni

    A rodzina nie moze jej z dworca odebrac ?
    Sa pociagi, sa autobusy ..

    J.

  • 7. Data: 2010-05-29 19:44:14
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > A rodzina nie moze jej z dworca odebrac ?
    > Sa pociagi, sa autobusy ..
    \
    jak by mogła to by odebrała ponadto nie sprawiac problemu spore wesele
    sporo gosci itp itd

    ja bym sobie poradził, ale bez znajomości języka starsza osoba, zapomnij.

  • 8. Data: 2010-06-06 09:52:42
    Od: Krzysztof Dubaj <p...@g...com>

    On 29 Maj, 19:44, "Amir" <d...@S...pl> wrote:

    > \
    > jak by mog a to by odebra a ponadto nie  sprawiac problemu spore wesele
    > sporo gosci itp itd
    >
    > ja bym sobie poradzi , ale bez znajomo ci j zyka starsza osoba, zapomnij.

    Witam,
    w srawie transportu proszę o kontakt:695 863 192
    Krzysiek