  • Data: 2020-11-17 23:48:59
    Temat: Re: Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności, pen PNY
    Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

    "ąćęłńóśźż"
    > Najszybszy z moich to leciwy PNY Elite 3.0 (128 GB)

    Zapodajcie obywatelu test waszego pena programem ATTO disk benchmark
    https://www.dobreprogramy.pl/ATTO-Disk-Benchmark,Pro
    gram,Windows,27685.html
    Interesuje mnie ile na USB2.0 wyciągnie twój PNY
    Jeżeli znasz jakiś pen ale jako fabryczny tylko USB 2.0, który jest w stanie
    wysycić przepustowość USB2.0 to wskaż.
    Z tego co widzę jeżeli coś umie wysycić złącze 2.0 to póki co były to peny
    3.0
    Te 2.0 jak widać upychane w środku wolniejszymi kostkami.
    Najlepszy mój pen USB 3.0 wpięty na USB2.0 uzyskał dla zapisywanych bloków
    powyżej 64KB na FAT32 26-32MB/sek zapis, odczyt 30-32MB/sek.