    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?
    Date: Tue, 20 Jul 2010 12:17:29 +0200

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    > po jaką cholere więc ludzie kupują coś za co płacą tak dużo - to
    > są normalnie
    > idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29 a płacą prawie 2
    > razy drożej
    > Co wy na to

    Wersja a) - dzwonisz ~30 minut miesiecznie, wiecej nie trzeba.
    W ttf placisz za to jakies 15 zl/mc, u innych placilbys 9, pod
    warunkiem ze to play, bo u reszty i tak 50zl/3m.
    razem przeplacasz 6zl, 144zl rocznie .. i mniej wiecej taka
    dostajesz ulge na telefonie, za ktory u innych musisz zaplacic od
    razu.
    A do play nie chcesz, bo wnuczek nie bedzie dzwonil :-)

    Wersja b) - czekasz na podwojne doladowanie, i dzwonisz po 0.25,
    idioci nadal po 0.29 :-)
    Dodatkowo wlaczasz pakiety i dzwonisz jeszcze taniej - ale to
    mozliwe tez w TT.

    Wersja c) - malo dzwonisz, w poprzedniku TTF, ktory sie bodajze Era
    Fun nazywal uzbierales 250zl. Dodatkowo masz 2000 punktow Premia z
    drugiego abonamentu. Obie umowy sie koncza .. co robisz ?

    Efekt koncowy jest taki ze mama ma zetafona, tato TTF, a ja pare
    niepotrzebnych aparatow niskiej klasy :-)
    Nie jest to moze najtaniej, ale w sumie groszowe roznice.

    J.