  • 11. Data: 2011-01-29 23:45:59
    Temat: Re: TI zrobiło kolejną promocję
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/29/2011 05:09 PM, Wemif wrote:
> [...]
    c-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-I
    II-P2165.aspx

    > Zamówiłem 5 pazdziernika 2010, wczoraj dostalem maila, ze przesylke
    > wyslali :) Po numerze przesylki w fedex mozna sprawdzic, ze faktycznie
    > idzie paczka do mojego miasta. ~110 dni od zamówienia :)

    Ja dostałem jakiś tydzień temu. Szybko zmontowałem i robotek fajnie
    jeździ. Warto założyć po jednej podkładce pomiędzy uchwyty silników a
    płytę główna. Wtedy koła będą trochę wyżej i pojemniki na baterie nie
    będą zahaczać o każdą nierówność.

    j.

  • 12. Data: 2011-01-30 01:03:26
    Od: Andgro <b...@a...com>

    W dniu 2011-01-29 23:09, Wemif pisze:

    > Zamówiłem 5 pazdziernika 2010, wczoraj dostalem maila, ze przesylke
    > wyslali :) Po numerze przesylki w fedex mozna sprawdzic, ze faktycznie
    > idzie paczka do mojego miasta. ~110 dni od zamówienia :)

    Pamiętam temat z mojej poprzedniej wizyty na forum miesiące temu.
    Czy przez grzeczność nie odpisałeś im, że w tym czasie zdążyłeś użyć
    czegoś innego i zrobiłeś jeszcze 2 inne projekty?
    :)

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."

  • 13. Data: 2011-01-30 09:01:22
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 30/01/2011 11:03 AM, Andgro wrote:

> [...]
    > Czy przez grzeczność nie odpisałeś im, że w tym czasie zdążyłeś użyć czegoś innego

    Sprawa byla taka ze ten kit kosztuje US$149 + przesylka, TI w pazdzierniku wydalo kod
    ktory upowaznial uczestnikow konferencji (zorganizowanej przez TI) do zakupy za US$
    25 z wliczona przesylka. Ktos "pochwalil" sie kodem na internecie i ze spodziewanych
    kilkudziesieciu (no moze sto czy dwiescie sztuk) zrobily sie tysiace, jesli
    probowales to wtedy zamowic to pewnie wiesz co sie dzialo z ich sklepem internetowym.
    Mnie zajelo chyba 3 godziny zeby skompletowc zamowienie.

    Kilka dni pozniej dowiedzialem sie o co chodzi i szczerze mowiac spodiewalem sie ze
    TI po prostu sprawdzi zamowienia i skasuje tym co nie byli na liscie uczestnikow
    konferencji. Wyglada ze TI zamowil spora partie robotow i rozeslali to po swiecie
    prawdopodobnie dokladajac do tego "pare" dolarow.

    Uwazam ze w tej sytuacji nie ma co stroich fochow ze dlugo trwalo, osobiscie jestem
    im wdzieczny ze wysylaja i rozumiem ze nie byli przygotowani na tyle zamowien.

    Tomek

  • 14. Data: 2011-02-02 10:51:10
    Od: Cezar <c...@B...pl>

> [...]
    > byli na liscie uczestnikow konferencji. Wyglada ze TI zamowil spora
    > partie robotow i rozeslali to po swiecie prawdopodobnie dokladajac do

    z tym dokladaniem to przesada...
    Te elementy nie sa az tak wiele warte... A kilku klientow nauczonych
    korzystania z prockow TI... bezcenne.

    ps. Paczka tez przyszla tydzien temu (do UK)
    C.

  • 15. Data: 2011-02-02 13:30:20
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 2/02/2011 8:51 PM, Cezar wrote:

    > z tym dokladaniem to przesada...
    > Te elementy nie sa az tak wiele warte... A kilku klientow nauczonych korzystania z
    prockow TI... bezcenne.

    Ile sa warte elementy + montaz nie wiem ale kurier do moich drzwi napewno ze dwie
    dychy wzial.

    Tomek

  • 16. Data: 2011-02-02 13:58:32
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Tom" <t...@n...spam.invalid> wrote in message

    > Ile sa warte elementy + montaz nie wiem ale kurier do moich drzwi napewno
    > ze dwie dychy wzial.

    dwie dychy by wzial od Ciebie. Z TI maja inne umowy.

    c.