    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TNK od września ?
    Date: Sat, 14 Aug 2010 20:14:07 +0200

    On Sat, 14 Aug 2010 12:17:59 +0200, merek <m...@o...pl> wrote:

    >do tego chciałbym dodać iż ani w polsacie, ani c+ nie można odstąpić
    >od podpisanej umowy!

    ostatnio rozmwialem z kolega z UK, i mowil cos w tym stylu, ze majac
    podpisana umowe na komorke/tv/internet i nie daj Boze straciles prace
    i nie mozesz oplacac abonamentow, to w UK jest takie prawo, ze mozesz
    odstapic od umowy bez wiekszych konsekwencji!.

    Czy w PL tez jest planowane moze takie prawo?

    --
    ThinkXtra