    Subject: Re: TVP
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Wed, 20 Nov 2019 14:16:30 +0100

    W dniu 19.11.2019 o 18:12, Kamil pisze:

    > Nic się nie zmieniło? Nie chodzi o "urodę" prowadzących, ale o ich
    > kulturę bycia. Której tak naprawdę im brak. Jeśli tego nie widzisz to
    > trudno. Pewnie nie zobaczysz różnicy między twórczością Chopina,
    > Mozarta, czy Straussa, a "twórczością" Martyniuka, czy Norbiego.
    > Prymitywizm discopolo mnie poraża. Niech sobie będzie, ale nie w TVP.
    >
    > Pzdr

    Tak, nic. Te same zasady, pytania o tą samą muzykę, No chyba że
    zwyczajnie przegapiam znaczące fragmenty, bo zasadniczo takie programy
    nie mają we mnie widza, oglądam przelotnie tylko fragmenty.

    Co do discopolo to oczywiście zgadzam się że jeżeli już pokazywać to w
    TVP tylko w jakichś niszowych godzinach, bo w sumie to ani muzyka ani
    folklor, praktycznie żadnych wartości dodatnich.