  • 31. Data: 2012-06-03 08:52:15
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:jqdpf1$7ua$1@news.task.gda.pl...

    > Jakiej firmy ten TV?

    Ma to jakies znaczenie?

  • 32. Data: 2012-06-03 11:21:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    log.net.pl

    > O Kyrie Elejson! Ty tak poważnie? Może powinieneś bliżej podejść ;)

    Pod warunkiem, ze uzyje loopy.

  • 33. Data: 2012-06-03 21:01:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JurekD" <i...@...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Wisz nie wiem czym ty sie podniecasz ja mam TV 50'' i tego gowna nie da
    > sie ogladac z odleglosci 1 metra.

    I słusznie, bo 50" nie ogląda się z metra.

  • 34. Data: 2012-06-03 21:19:45
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-03 08:52, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Ma to jakies znaczenie?

    Pewnie. Rózne TV różnie znoszą kompresję. Np jak widzę LG to się odwracam.
    --
    Jingiel

  • 35. Data: 2012-06-03 22:14:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pewnie. Rózne TV różnie znoszą kompresję. Np jak widzę LG to się odwracam.

    50 cali z jednego metra, obraz telewizjny na pewno bedzie zle znoszony, na
    dowolnym

  • 36. Data: 2012-06-04 08:04:24
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:
    > 50 cali z jednego metra, obraz telewizjny na pewno bedzie zle znoszony,
    > na dowolnym

    I z dowolnego źródła, kiedyś w ten sposób oglądałem fragment filmu z
    Bluraya, nie było to za ciekawe.

  • 37. Data: 2012-06-04 15:26:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:jqhj58$130$1@polsl.pl...
    Użytkownik Ghost napisał:

    >I z dowolnego źródła, kiedyś w ten sposób oglądałem fragment filmu z
    >Bluraya, nie było to za ciekawe.

    Oczywiscie. :Ludzie sobie wymyslaja niewiadomo co, ze skoro HD to z lupa
    mozna podejsc a moze i z mikroskopem i bedzie pieknie ladnie.

  • 38. Data: 2012-06-04 16:03:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I słusznie, bo 50" nie ogląda się z metra.

    Pewnie w kinie siada w 1 rzędzie.

  • 39. Data: 2012-06-04 20:24:31
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 04.06.2012 15:26, Ghost wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiscie. :Ludzie sobie wymyslaja niewiadomo co, ze skoro HD to z lupa
    > mozna podejsc a moze i z mikroskopem i bedzie pieknie ladnie.

    Mialo byt tak pieknie a wyszlo jak zawsze :D

    --

    Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
    http://biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,

    http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
    firm,76784,w.html

  • 40. Data: 2012-06-05 00:24:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bufi" jq89fh$dal$...@i...gazeta.pl

    > Zaraz beda Wiadomosci w HD :)

    Mój netbook na atomie N450 (1,66 GHz) nie uciągnie tunera na USB,
    gdy TV nadaje w HD. Taki oto mam zysk z ubiegłowiecznych cudów
    telewizyjnego świata -- bo jednak HD to technologia sprzed wielu
    lat. Dwa desktopy stoją już od dawna bezużytecznie, netbook nie
    uciągnie TV HD, zostaje notebook, którego mi żal, choć mogę mieć
    jednocześnie na jednym (zewnętrznym na przykład) monitorze TV
    a na drugim (notebookowym, zwyczajnym) zwyczajny ekran...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'