-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.134.172.20
2!not-for-mail
From: _Master_ <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
Date: Thu, 9 Oct 2025 21:20:06 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <10c91t7$4lb$1@news.chmurka.net>
References: <10basbe$tq7$1@news.chmurka.net> <11zwo4ouj1n0x$.dlg@myjk.org>
<10bc39i$mgq$2@news.chmurka.net> <1hk6nvcskf0kt$.dlg@myjk.org>
<10be694$25v$1@news.chmurka.net> <s06k1csa0l7q$.dlg@myjk.org>
<10bglf7$oqn$1@news.chmurka.net> <132d6gnbs1xaw$.dlg@myjk.org>
<10bibph$fpk$1@news.chmurka.net> <g...@m...org>
<10bp1e3$a8o$4@news.chmurka.net>
<1jvqnkwya325f.1btwn3q586gez$.dlg@40tude.net>
<10btnej$le5$1@news.chmurka.net>
<f299vphur12g$.1rb05hwm7oebk$.dlg@40tude.net>
<10c378o$9of$1@news.chmurka.net>
<1ug5gaioaq3on$.1qz4mb7ukb25d.dlg@40tude.net>
<10c5bri$g7g$1@news.chmurka.net>
<v...@4...net>
<10c5kpp$skc$1@news.chmurka.net>
<ur2s3py5i02r$.1kieqtw782tte.dlg@40tude.net>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 9 Oct 2025 19:20:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="chmurka8";
posting-host="213.134.172.202"; logging-data="4779";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:q0v8JpR9NZTDoc/M71CqDeYXHAM=
sha256:m6IMf9l/egd1lIxyWXuQxHnupNNsX9mlyU9lJ2IIMOE=
sha1:9KnVZdxGPiwmRSjR3bgAUTQPjZc=
sha256:4BjW4vJVNWlu3CjTWSYZUNorFC7L8Jqto2upALWK5cg=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <ur2s3py5i02r$.1kieqtw782tte.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: Avast (VPS 251009-4, 9.10.2025), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2732028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 8.10.2025 o 15:23, J.F pisze:
> Ale to nie tak, że wiatraki to TYLKO 9%, ale AŻ 9% (na razie)
I niewiele więcej będzie.
Mówimy o OZE w rozumieniu religii klimatycznej.
Zapory to niedopuszczalne zbezczeszczenie środowiska.
Jak twierdzą nawiedzone aktywistki.
Norwegia to przykład z DOOOOPY
W Polsce i wieje mniej i słońce przeraźliwie nie świeci
OZE (wiatraki + panele) to przy dzisiejszej technologii może być tylko
dodatkiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.25 21:24 _Master_
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-10 Rzeszów => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-10 Białystok => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-10 Białystok => Solution Architect (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-10 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-10 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-12-10 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-10 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-12-10 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-10 Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność