  • 11. Data: 2015-11-23 11:22:00
    Temat: Re: Termometr samochodowy - gdzie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 17:38, Budzik pisze:
    > Chciałbym zamontować w aucie termometr coby wiedziec o ewentualnej groźbie
    > oblodzenia.
    > Gdzie umieścic czujnik?
    > Wiem ze czesto jest w luterku ale to jednak dośc wysoko.
    > A przy gruncie czesto chłodniej.
    >
    > Gdzie bedzie dobre miejsce?

    W Cytrynie i Pugu miałem w lusterku pasażera. W Zafirze II mam w kratce
    na przednim zderzaku (praktycznie na środku kratki).

  • 12. Data: 2015-11-23 18:35:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Mgła == wilgotność względna 100% + kondensacja - nie może być
    > zimniejszy.

    No co Ty, o cyklu Carnota nie słyszał? ;)

    Jakby tak szybko jechać, a czujnik dać za jakąś szczeliną w zderzaku, to
    ciekawe, co by wyszło. Prawie, jak parownik w chłodziarce ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-11-23 19:04:19
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 18:23, (Tom N) pisze:
    > Scobowski w

    > Gdzie coś takiego jest w samochodzie? ;P

    tylko zderzacy! Spierdzielaj :P

  • 14. Data: 2015-11-23 19:04:33
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 18:33, Uncle Pete pisze:

    > Będzie zimniejszy, niż temperatura napływającego powietrza?
    > ;)

    A weź go ochlap..?