  • 11. Data: 2019-07-24 20:59:07
    Temat: Re: Termostat - czego nie wiem?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 23:10, Michal M. Lechanski pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > laminator, na naklejce: 240V, 300W, wewnątrz dwa termostaty KSD301
    > 10A/250V 155oC połączone równolegle. Parametry termostatu odczytane z
    > jednego - na drugim są nieczytelne.
    >
    > Byłbym wdzięczny gdyby ktoś wyjaśnił prostym językiem po co dwa
    > termostaty jeśli jeden z nawiązką wystarczyłby do obsłużenia tego prądu,
    > który płynie w układzie?
    >
    > Z góry bardzo dziękuję.

    Niewątpliwie redundancja, po polsku nadmiarowość.
    Zapewne żywotność termostatu mniejsza od wymaganej dla urządzenia.
    Może miał lecieć w kosmos w programie Sojuz? :)

  • 12. Data: 2019-07-25 13:56:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Jul 2019 20:59:07 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > Niewątpliwie redundancja, po polsku nadmiarowość.
    > Zapewne żywotność termostatu mniejsza od wymaganej dla urządzenia.
    > Może miał lecieć w kosmos w programie Sojuz? :)

    A termostat zawsze się psuje na rozwarty?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-07-25 16:54:29
    Temat: Termostat - czego nie wiem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odlacz i zdemontuj jeden. Przyklej tasma w obudowie. Bedziesz mial na zapas.

  • 14. Data: 2019-07-25 22:41:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 13:56, Marek pisze:

    > A termostat zawsze się psuje na rozwarty?

    Tak.

  • 15. Data: 2019-07-26 11:28:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jul 2019 22:41:59 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > Tak.

    Chyba żart, to było pytanie retoryczne. Mam cały worek zwartych
    termostatów.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-07-26 15:50:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-26 o 11:28, Marek pisze:

    > Chyba żart, to było pytanie retoryczne. Mam cały worek zwartych
    > termostatów.

    Pewnie od lodówki. Czyli rozwartych dla piecyka.

    :)