  • 61. Data: 2019-09-05 18:53:21
    Temat: Re: Tesla po raz kolejny
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 września 2019 06:40:24 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Posadź babcię w aucie z dowolną skrzynią biegów i niech ruszy. Albo
    > wiesz co, daj jej swojego smartfona i niech wyśle do Ciebie emaila.
    >
    > Intuicja jest procesem doświadczeniowym i skojarzeniowym, więc jest
    > zależna np. od wieku i nabytych doświadczeń. Co pewnie i tak trudno
    > będzie Ci zrozumieć...

    No, mi trudno zrozumiec ze ktos spierdolil projekt klamki do drzwi.

    Znaczy sie ja rozumiem czemu spierdolili. Bo auto ma byc lekkie, odporne na zderzenia
    i akurat im wyszlo ze lepiej drzwi zrobic bez ramki. Ale zeby sie nie lalo to trza
    zrobic uszczelke i szybe opuszczac zeby sie usczelka nie popsula.

    Nie mieszaj w to babci. Problemem jest przesadne przegiecie w projektowaniu.
    Jeden problem rozwiazano wprowadzajac drugi.
    Ktos wyliczyl ze lepiej jest miec wiekszy zasieg/mniejsze opory i uszczelke ktora sie
    moze zuzyc niz niezawodne otwieranie drzwi w sytuacji jednej na 1000 (lub nawet mniej
    bo esle jezdza juz dosyc dlugo).

    Jednak uwazam ze sa pewne pryncypia ktorych lepiej nie ruszac. Nawet kosztem
    delikatnego postepu.
    Jestem z tych co wola grawitacyjne ogrzewanie i klamke z linka. I kamere ktora moge
    odlaczyc i tak dalej...

  • 62. Data: 2019-09-05 20:04:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-04 16:09, Uncle Pete wrote:

    > Sorki, za bardzo polegałem na opisie wideo. Uszczelka nie drwi, tylko
    > szyby w drzwiach. Podobno przy "normalnym" otwieraniu szyba minimalnie
    > przesuwa się w dół odsuwając się od górnej uszczelki.

    To samo masz w Windzie i pewnie większości samochodów bez ramki u góry dzwi.

  • 63. Data: 2019-09-05 20:15:22
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To samo masz w Windzie

    W czym?

  • 64. Data: 2019-09-05 22:32:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć
    > nieprzytomnego przez okno.

    Zastanowić się należy, czy przez okno da się mnie jakkolwiek przecisnąć
    :) Pamiętam, że dach nad oczyma miałem w S-e. :( główny powód
    niepodobania mi się zresztą.

    Miłego, Pawle.

  • 65. Data: 2019-09-05 22:34:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy.

    Wiesz, niekoniecznie awaria w samochodzie. Po prostu ktoś może wydać
    komendę "spocznij" i wszystkie klamki Tesli na świecie "spoczną" :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 66. Data: 2019-09-05 22:37:41
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i
    > zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że
    > niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił...

    No i wszystko jasne.
    Pamiętam czasy, gdy internet był bardzo wiarygodny. Szkoda trochę tych
    czasów.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 67. Data: 2019-09-06 00:06:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-05 22:34, Irek.N. wrote:

    > Wiesz, niekoniecznie awaria w samochodzie. Po prostu ktoś może wydać
    > komendę "spocznij" i wszystkie klamki Tesli na świecie "spoczną" :)

    To nie elektronika tylko informatyka

  • 68. Data: 2019-09-06 00:06:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-05 20:15, Uncle Pete wrote:

    > W czym?

    Renault Wind

  • 69. Data: 2019-09-06 00:37:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2019 18:03:56 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Fanboye Tesly, już przestańcie...

    Teraz to żeś przegiął.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 70. Data: 2019-09-06 10:47:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.09.2019 18:00, Uncle Pete wrote:
    > Jak, do jasnej cholery, można _nieprawidłowo_ otworzyć drwi normalnego
    > samochodu? Poza przypadkowym przywaleniem w stojący obok samochód.

    Patrz, ktoś wrzucił że ludzie nie mogli *wydostać się z samochodu*. Była
    długa dyskusja i wyszło na to, że nie mogli się *dostać do samochodu*.
    Teraz ktoś podrzucił że ktoś nie zrozumiał prawidłowej instrukcji
    otwierania drzwi. Po dłuższej dyskusji się okaże, że instrukcja jednak
    była nieprawidłowa. Widzisz do czego zmierzam? Witamy w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz