    From: Aphi <a...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tiltpod od Gomite
    Date: Sun, 30 Oct 2011 18:22:58 +0100

    On Sun, 30 Oct 2011 15:24:37 +0000, Waldek Godel wrote:

    > Raczej sugerowałbym Gorillapoda
    Klona Gorillapoda można bez problemu kupić np. na dealextreme.

    Mam coś w tym rodzaju i przeważnie zostaje w domu bądź hotelowym pokoju.
    Na pewno jest bardziej funkcjonalny, ale trzeba o nim pamiętać. A taki
    Tiltpod wisiałby sobie na smyczy, którą i tak zawsze mam podpiętą do
    aparatu.

    Co do kosztów przesyłki do Polski, to oczywiście nie liczę na darmową, ale
    po co od razu kurier, np.: "US Postal Service Priority Mail International
    Small Flat Rate Box" to koszt jakieś $13.45 (przynajmniej tyle ostatnio
    płaciłem, a przedmiot był znacznie większy i szerszy niż opakowanie z
    tiltpodem), czyli już mniej niż wartość towaru, który chcę kupić.

    Ponieważ konstrukcja Tiltpoda jest banalnie prosta, spróbuję sobie go
    zrobić sam. Nie wiem tylko jeszcze jak powlec podstawkę jakimś tworzywem
    gumowanym, by nie niszczyć nim aparatu (może guma w sprayu do konserwacji
    samochodu się nada ;-) ).

    --
    Pozdrawiam Aphi