  • 11. Data: 2018-05-03 22:02:09
    Temat: Re: Tłuste plamy - jak usunąć
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA8D6732CF965Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Płyn kuchenny ro było pierwsze co mi przyszło do głowy - nie puszcza.
    > Myjki cisnienieowe z roznymi pianami itp tez nie daja rady.
    > Sprobuje szamponem samochodowym, ewentualnie izopropanolem. Dzieki.

    Jeżeli nie pomoże izopropanol, to spróbuj terpentyną. Ale warto zrobić
    próbę w jakimś mniej widocznym miejscu. U mnie się sprawdza, ale lakier
    lakierowi nierówny. Terpentyna zmywa bardzo fajnie wszystkie stare
    smary, smołę, nawet silikonowi dała radę (ale trzeba trochę jej
    mechanicznie pomóc w tym wypadku). Usuwa też ślady po naklejkach i
    innych klejach. No i jest jeszcze ksylen, ale z tym trzeba bardzo
    ostrożnie - może rozpuszczać lakier, a przynajmniej go zmatowić, no i
    świństwo wyjątkowo paskudnie śmierdzi, a przy dłuższej ekspozycji nań,
    możesz mieć problemy z powrotem do domu :-).

    --
    Yogi(n)