  • Data: 2014-09-03 17:43:51
    Temat: Re: To moze teraz pojedzmy troche po Windows Phone? ;]
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 15:37:03 +0200, Marek napisał(a):

    > Niki
    >
    > Czy chcesz sprawić wrażenie, że niniejszy temat to dyskusja o
    > gustach?

    Z tym powyżej to już byłaby dyskusja o bezguściu, ale nie. Jeżeli wrócimy
    do telefonów, to będzie dyskusja o faktach.
    Chociaż nie, można też o gustach i bezguściu - paradoksalnie w momencie
    kiedy iPhone wyrósł na sensowną opcję przy wyborze telefonu, mnóstwo jego
    byłych fanów przesiadło się już na Szajsungi. Nie dlatego, że są lepsze itp
    - większość z nich, tak samo jak na ajfonie, również na szajsungi nie
    zainstaluje nigdy żadnej apki. Albo zainstaluje 1-2 najmodniejsze.
    Wybierają samsungi, bo jest więcej kolorów, lepiej go widać w ręce, znajomi
    już takie mają albo chcą mieć ten fajnty gwizdający dźwięk SMS.
    Staje się też modne hejtowanie iPhone. Przy czym nie mam na myśli polskiej
    części internetu, gdzie był hejtowany od zawsze, również przeze mnie.
    Tylko, że sporo ziutków nie zauważyło, że sytuacja się zmienia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z