  • 11. Data: 2012-02-26 22:18:27
    Temat: Re: Tuner HD do Cyfry plus.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.02.2012 22:09, Kris pisze:

    > Np. tu-
    > http://allegro.pl/nbox-bska-iti-5800s-hdtv-enigma-en
    igma2-i2155156574.html
    > Ale można i taniej

    warto. ma spore mozliwości i z tego co wiem to można podłączyć dysk w
    srodku.

  • 12. Data: 2012-02-27 12:40:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 21:21:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W tym tygodniu musze kupić tuner do cyfry.
    > Wymamia w sumie niewielkie: hd i współpraca ze spliterem przewodowym
    > wirelink serwer no i nie zamierzam wydać na ten cel więcej jak 400 zł.
    > Po wstępnym rozeznaniu faworytem jest Ferguson Ariva 102E- cena ok 250 zł.
    > Czy to dobry wybór? Ma ktoś i używa?
    > Może coś innego polecacie/

    A openbox s10
    http://aukcjewp.wp.pl/openbox-s10-hd-pvr-oryginal-ex
    tra-jakosc-i2151169199.html
    Co o nim sadzicie?

  • 13. Data: 2012-02-27 14:52:56
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-02-27 13:40, Kris donosi, że:
    > A openbox s10
    > http://aukcjewp.wp.pl/openbox-s10-hd-pvr-oryginal-ex
    tra-jakosc-i2151169199.html
    > Co o nim sadzicie?
    S9,10,11,12 to podróbki z niby-Linuxem - sprawdź S6 HD PVR z Ukrainy
    albo jak już ktoś pisał nBox BSKA z E2 na pokładzie