    From: "Piotr Krzystek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tuner LaedTek - TV4 bez dźwięku ?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 13:49:46 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Ja zrobiłem to w ten sposób (kablówka SPR@Y):
    > Wybrałem jako kraj Chiny (skoro karta też Made in China...) i ustawiłem
    > opcje skanowania na Adaptive Channel Scanning. Następnie uzupełniłem z ręki
    > brakujące częstotliwości (odstęp co 8 MHz) i dźwięk jest w miarę w porządku.

    Też próbowałem ręcznie wstawiać częstotliwości, przesunięte, jednak albo nie
    wskakiwały na liste albo gdzieś w niewiadome miejsce listy, albo doszedłem do
    wniosku że dowolne częstotliwości nie są dozwolone. To znaczy mojej wprowadzonej
    częstotliwości nie mogę znaleźć na liście.

    Odstęp co 8 MHz to znaczy kilka co 8 MHz w obrębie stacji nadawanej na danej
    częstotliwości ?

    > Dziadowskie oprogramowanie, w dodatku mocno obciążające procesor. Przecież
    > poprzednie tunery używałem na sprzęcie klasy Pentium MMX i obciążenie było
    > rzędu kilku procent, a ten WinFast na Pentium III 866 zżera ponad 33%. A
    > przecież ta karta to już dość wiekowa konstrukcja.

    Podobno z tym dźwiękiem to dlatego że jest słaby procesor. Tak gdzieś wyczytałem
    ... Ale to chodziło o szumy przy przełączaniu. Na opakowaniu pisze 1,8 GHz.
    Jednak to może dotyczyć nagrywania tylko. Ale to nie może być kwestia procesora,
    bo na Armeni dzwięk jest, ale nie ma dobrego obrazu.

    Ten postęp technologiczny, ten Microsoftowe udogodnienia i jeszcze
    przyjaźniejszy Windows, to oznaczają coraz więcej pieniędzy z kieszeni klienta.
    A postępu wydajności mimo wielordzeniowych procesorów jakoś nie widać. Tylko
    obserwuje zwolnienie komputerów Cud Amerykański. American Dream. Dobrze że ich
    za takie grabierzcze podejście bierze kryzys i zwonienia. Ameryke wyprzedzają
    Niemcy, Japonia i Chiny. Przyszła kryska na matyska. Te spowolnienia robi
    microsoftowy Direct X w wersji 9. Te amerykańskie F-16 też się psują w najmniej
    oczekiwanym momencie. To jest tak samo ich tam myśl techniczna.

    > Ale ma znaczek ENTER-a z 2005 roku w kategorii Najlepsza Wydajność ;->

    Te testy w gazetach to są robione za pieniądze, ustawione. W Niemczech w Chipie
    już ten sam tuner jest opisywany jako z wadą dźwięku i bez stereo. Ma niskie
    oceny. Niemiecka rzetelność kontra przekupni polaczkowie w gazetach. Którzy
    dają znaczek na opakowanie na bubel. He, he ...