    From: "Marek M" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: UPC Warszawa - radio
    Date: Sat, 5 Sep 2009 23:03:45 +0200

    W Krakowie to samo, brak stacji radiowych w pakiecie podstawowym UPC. Tzn
    są, ale podejrzewam, że kabel kablówki działa jako "drut" anteny. RMF
    Classic zniknął. Po co komu te kable?, ano np. w Krakowie RMF Classic
    nadawane jest z Kopca Kościuszki, a ja mieszkam po drugiej stronie miasta,
    za wzniesieniem ( w Podgórzu) i mimo zaokiennej, niezłej anteny - nie
    odbieram.
    A UPC, jak ich pytałem kiedyś jakie stacje radiowe dają, to w ogóle nie
    chcieli gadać, to wg gościa było poza pakietem usług.
    Jedyna szansa, to w przyszłości radio cyfrowe, ale ja tego już nie dożyję,
    biorąc pod uwage to, co się dzieje z cyfryzacją w Polsce.
    Marek