  • Data: 2010-04-13 22:18:17
    Temat: Re: UPC mnie w bambuko zrobilo...
    Od: Rico <d...@n...aon.at> szukaj wiadomości tego autora

    > Monter przyszedl dzis, od razu sie bardzo zdziwil, ze mu w zleceniu
    > kazali przyniesc dekoder, skoro tu zadnego sygnalu nie ma, poszedl na
    > klatke schodowa, otworzyl specjalnym kluczem skrzynke, a tam bylo
    > celowo rozlaczone. No zabic ich to malo, akurat na takie dni bylem bez
    > tv... Do tego monter byl bardzo zdziwiony, ze do awarii zgloszonej w
    > piatek o 16 przyslali go w poniedzialek dopiero.
    >
    > MJ
    > PS. A moze taki klucz do skrzynki to kazdy moze miec? Ale jakos
    > zadnego sasiada o takie dowcipy nie podejrzewam.

    Któryś z sąsiadów zrezygnował z UPC to go wypieli, tzn mieli jego a
    odłączyli Ciebie. Bo ktoś nie spojrzał dokładnie, bo kable są tak oznaczone
    ze nie wiadomo co na nich jest napisane. A sprawdzić się nie chce dokąd
    idzie ten kabel, sztuka się liczy. Mieli jeden odłączyć no i jeden
    odłączyli. Albo opiekun domu miał niekompletna listę (Ciebie na niej nie
    było) to Cie odłączył jako "czarnucha". Albo masz naprawdę sąsiadów
    zgrywusów a ci maja klucze od skrzynek UPC. A jak by te klucze były ogólnie
    dostępne to myślisz ze by mieli klientów?. Toc to by była samoobsługa.

    cu