  • Date: Sat, 10 Sep 2011 14:45:46 +0100
    From: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: USB - bezprzewodowe 'międzymordzie`

    On 10/09/2011 14:02, Przemek wrote:
    > MC nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Ruszy jeśli będzie BT.

    Chodzi mi o klawiaturę zakończoną zwykłym kablem USB: taki
    nadajnik/odbiornik ma tlumaczyć 1:1 sygnał przesyłany
    między wtyczką a gniazdem USB (czyli nie ważne, czy podłączę
    klawiaturę, myszkę, drukarkę, czy aparat fotograficzny...).
    Wydaje mi się, że elektronicznie konstrukcja jest prosta
    do wykonania, ale pewnie nie ma popytu na taki gadżet :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel