  • 1. Data: 2011-09-10 11:13:59
    Temat: USB - bezprzewodowe 'międzymordzie`
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Witam,

    Czy ktoś się spotkał z `międzymordziem` do USB, żeby przesłać sygnał
    bezprzewodowo? Chodzi dokładnie o podłączenie bezprzewodowo
    dość specyficznej klawiatury (tj. wpinam rodzaj odbiornika do
    gniazda USB komputera a drugą część podłączam do kabla tej klawiatury.
    (zasięg nie jest najważniejszy, chodzi o jakieś 5-7metrów).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-09-10 12:08:52
    Temat: Re: USB - bezprzewodowe 'międzymordzie`
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachusmalpapostpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gniazda USB komputera a drugą część podłączam do kabla tej klawiatury.
    > (zasięg nie jest najważniejszy, chodzi o jakieś 5-7metrów).

    Tak, ale w komplecie z klawiatura (bez kabla) i z myszą. Nie wiem, czy to
    nie musi być komplet, czyli czy klawiatura ruszy z inną przystawką.

  • 3. Data: 2011-09-10 13:02:05
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    MC nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Tak, ale w komplecie z klawiatura (bez kabla) i z myszą. Nie wiem, czy to
    > nie musi być komplet, czyli czy klawiatura ruszy z inną przystawką.

    Ruszy jeśli będzie BT.
    Przem

  • 4. Data: 2011-09-10 13:45:46
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 10/09/2011 14:02, Przemek wrote:
    > MC nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Ruszy jeśli będzie BT.

    Chodzi mi o klawiaturę zakończoną zwykłym kablem USB: taki
    nadajnik/odbiornik ma tlumaczyć 1:1 sygnał przesyłany
    między wtyczką a gniazdem USB (czyli nie ważne, czy podłączę
    klawiaturę, myszkę, drukarkę, czy aparat fotograficzny...).
    Wydaje mi się, że elektronicznie konstrukcja jest prosta
    do wykonania, ale pewnie nie ma popytu na taki gadżet :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2011-09-10 16:19:39
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    DooMiniK nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
    > Wydaje mi się, że elektronicznie konstrukcja jest prosta
    > do wykonania, ale pewnie nie ma popytu na taki gadżet :)

    Widziałem gdzieś coś takiego, poszukaj na www.lindy.com, lub na allegro u
    ich przedstawicieli.
    Rozumiem radiowe USB, z nadajnikiem i odbiornikiem radiowym.
    Przem

  • 6. Data: 2011-09-11 14:40:27
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    DooMiniK wrote:
> [...]
    > gniazda USB komputera a drugą część podłączam do kabla tej klawiatury.
    > (zasięg nie jest najważniejszy, chodzi o jakieś 5-7metrów).

    Podobnej odpowiedzi udzuieliłem niedawno na pl.rec.muzyka:
    cytuję "Google + transmiter AV, tak na szybko"

    Może pomoże i w tym przypadku.

  • 7. Data: 2011-09-12 22:34:44
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

> [...]
    > Wydaje mi się, że elektronicznie konstrukcja jest prosta
    > do wykonania, ale pewnie nie ma popytu na taki gadżet :)

    Popatrz dzisiaj na www.ibood.pl
    Przem