    From: JohnyK <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Date: Sat, 16 Jan 2010 12:04:21 -0800 (PST)

    On 16 Sty, 16:46, topek <topek-sp*merom-czlon-
    w...@p...pl_Zamien_zero_na_o> wrote:
    > ... ale wlasnie wrocilem z komisariatu Policji, gdzie sam na siebie
    > zlozylem donos.

    Jak przeczytałem tytuł, to mi ciśnienie skoczyło, bo ja jestem właśnie
    jestem po takim zdarzeniu, z tym, że ja byłem poszkodowany.
    Kobieta stojąc obok mego auta po prostu skręciła koła i wyjechała przy
    okazji demolując mi drzwi. Najciekawsze zaś to jest, że Policja
    owszem, zgłoszenie przyjęła ale sprawą się nie zajęła (mimo, że
    podałem numery telefonów świadków, nr rejestracyjny sprawczyni) bo
    rzecz zdarzyła się na terenie prywatnym.
    Ale numer rejestracyjny został wykorzystany bardzo dobrze przez mojego
    ubezpieczyciela- regres trafił "babę" i straciła zniżki. Nawet oporu
    nie stawiała...

    JK