    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Udostępnianie swojej bieżącej lokalizacji innym osobom
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 13 Sep 2021 16:49:51 +0200

    On Mon, 13 Sep 2021 16:02:49 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:

    > Współrzędne z GM mogę wysłać co najmniej na kilkanaście sposobów,

    No mozesz, ale przez "udostepnienie lokalizacji" to jakos mniej,
    i wysylasz linka a nie wspolrzedne.
    A jak wyslac do gopr? Przez fejsbuka?

    No i ... czy ten link w ogole zawiera wspolrzedne, czy on bedzie
    pokazywal aktualna twoja pozycje, nawet jak sie w przyszlosci zmieni?

    > ale chyba Ty masz inne GM niż ja, lub nawet żyjesz w innej
    > rzeczywistości niż ja, co mnie od dawna nie zadziwia... Ogólnie
    > żyję w jakiej innej rzeczywistości niż ludzie wokoło mnie...

    No to zobacz
    https://drive.google.com/file/d/10DZzERSt1Y4tzsUlm6c
    6NRLoUo3wmOTB/view?usp=drivesdk

    dotykam w losowym miejscu i przytrzymuje, tworzy sie Pinezka,
    pokazuja sie wspolrzedne, po czym ... bywa, ze zamieniaja sie na inna
    nazwe. "Kąty Wroclawskie", albo "wrocławski".
    I taką tresc moge skopiowac i wyslac.

    Akurat w tym filmie bylo niezle, i nazwa wskakiwala dosc rzadko.
    Bywalo gorzej.

    Moze masz inny GM, moze ja mam zle skonfigurowany ...

    > Bez trudu sobie wysyłam: koordynaty; ścieżki zapisane różnymi
    > programami; przeróżne informacje z telefonu na peceta czy z
    > peceta na inny pecet...

    No wlasnie - roznymi programami.
    A nedzny turysta nie ma tych programow.

    Uzywam ostatnio do turystyki mapy.cz, bo dosc fajny mi sie wydaje, ma
    szlaki, poziomice.
    Ale ze wspolrzednymi mial klopoty. Teraz jakby troche lepiej,
    bo linka mozna wyslac, i wspolrzedne zawiera.
    Ale zeby tak do schowka same wspolrzedne skopiowac ... chyba nie
    potrafi.

    I ma rejestrator trasy. Ale nie do pliku, tylko gdzies na firmowym
    serwerze mozna zapisac.

    > Polskie państwo aresztuje białoruskiego opozycjonistę na wniosek
    > białoruskich władz...

    No przeciez chcemy, zeby Bialorus wydala na wniosek polskich wladz
    polskiego opozycjoniste :-)

    > BTW schizofrenii... Jedni lamentuję że zabawy partycjami są
    > niebezpieczne, ja zaś w swej bezczelności użyłem wczoraj naraz
    > dwóch partycjonerów, którymi skutecznie przesunąłem jednocześnie
    > dwie różne partycje... (dwa partycjonery przesuwały w tym samym
    > czasie dwie różne partycje na tym samym dysku)

    No to maly cud :-)

    > Pogodziłeś się z tym, że GNSS bawi się sferami, nie zaś innymi
    > obrotowymi krzywymi stożkowymi?

    Nie calkiem. To tylko matematyczna sztuczka :-)

    J.