  • 11. Data: 2019-12-11 16:11:10
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 11 Dec 2019 13:42:20 +0100, RadoslawF wrote:

    > Atrament zawsze wysycha.

    Brednie.
    Mam taniego Brothera, tusze zamienniki, używam od dzwonu, powiedzmy 3-5
    razy w miesiącu po kilka kartek. Nie zasycha. Drukarkę mam prawie 10 lat.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 12. Data: 2019-12-12 08:39:26
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 16:11, Roman Tyczka pisze:

    > Brednie. Mam taniego Brothera, tusze zamienniki, używam od dzwonu,
    > powiedzmy 3-5 razy w miesiącu po kilka kartek. Nie zasycha. Drukarkę
    > mam prawie 10 lat.

    + nawilżanie pomieszczenia? Może inni /wręcz przeciwnie/ w chałupie
    susza! No ale to nie woda wysycha, toluen jaki czy-co, nie tędy droga!

    Albo dawać warto pokrowiec na LPT, i już! No i maszyna zawsze pod parą
    230V, to i sama się 'budzi' i dysze wecuje co-i-rusz?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 13. Data: 2019-12-12 09:22:29
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Albo dawać warto pokrowiec na LPT, i już! No i maszyna zawsze pod parą
    > 230V, to i sama się 'budzi' i dysze wecuje co-i-rusz?

    Tak, warunkiem tego magicznego niezasychania Brothera jest pozostawienie
    go pod zasilaniem. Ale nie "co-i-rusz" tylko raz na jakiś czas sobie
    plunie atramentem przez dysze.

    Potwierdzam słowa Romana, mój Brother po prostu działa. Drukuję raz w
    tygodniu parę kartek, czasem rzadziej, i nigdy nie czyścił głowic, nigdy
    nie było zatkanej dyszy. Od czasu do czasu drukarka "dygnie" głowicą
    przepłukując ją odrobiną atramentu, i już. I co ciekawe, nie robi tego w
    nocy :P

    Poprzednio używałem Epsonów, i zawsze była zmora z tyłu głowy - czy
    dysze już zaschły czy jeszcze nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 14. Data: 2019-12-12 09:22:48
    Temat: Re: Sze ne umarła
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 11:47, Trybun pisze:

    > Znacie jakieś tanie (do 300zł) urządzenia wielofunkcyjne bez
    > nadmiernej tendencji do zasychania atramentu. Moja aktualna drukarka
    > Pixma MP 140 była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie
    > wyzionęła ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak
    > ktoś ma i używa taki sprzęt to proszę o info.

    Stara Pixma. Po całonocnej kąpieli w takim specjalnym płynie do
    udrażniania dysz, który mi został po Lexmarku, drukarka ożyła - drukuje
    aż miło,. Pewnie nie na długo bo w użyciu zamienniki,.. Tymczasem jednak
    pytanie o nową drukarkę już nieaktualne. Dziękuję wszystkim za pomoc i
    zainteresowanie.

  • 15. Data: 2019-12-12 09:23:32
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 15:14, jaNus pisze:

    > No niby jakiej znów /kombinacji/??
    > Byleby miejsc w USB-hubie wystarczyło...
    >
    > Ale o druku bez pośrednictwa PC nie licz, no, ale czy to ważne?

    Ano takiej że pomyślałem żeby do skanów używać Pixmy - zapisywać je do
    pliku a drukować to na laserze. Oczywiście PC obowiązkowy. Kłopotliwe bo
    i to że zajmuje dużo miejsca no i sporo pracy, ale chyba możliwe do
    wykonania?

  • 16. Data: 2019-12-12 09:24:28
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 15:11, miab pisze:

    > Teraz wszyscy producenci nie dając rady z zamiennikami przechodzą na
    > CISS-y. Tylko ze cena drukarki nie jest już dumpingowa(odbijana na
    > kosmicznych cenach tuszu).
    >
    > miab

    Akurat Canon chyba nie musi się obawiać zamienników, jedno że jakość
    dają fatalną to jeszcze niewiele tańsze od oryginałów, przynajmniej tak
    jest w przypadku mojej drukarki.

  • 17. Data: 2019-12-12 09:25:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 14:09, Animka pisze:

    > Czyszczenie głowic (automatyczne) nie pomaga? Może zmiana tuszu pomoże.
    >
    > Dobrze byłoby wiedzieć jak wejść do menu serwisowego.

    Spory dylemat - nowa drukarka HP z tuszami startowymi i paroma bajerami
    tańsza o 15zł od atramentu do MP 140.

  • 18. Data: 2019-12-12 21:55:59
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 12-12-2019 o 09:24, Trybun pisze:

    > Akurat Canon chyba nie musi się obawiać zamienników, jedno że jakość
    > dają fatalną to jeszcze niewiele tańsze od oryginałów, przynajmniej tak
    > jest w przypadku mojej drukarki.

    Tusze z głowicami pewnie tak. Bo same pojemniczki zamienniczki nawet z
    chipem to 1-2zeta.

    miab

  • 19. Data: 2019-12-12 23:51:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-12, Stregor <s...@w...to.gmail.com> wrote:
> [...]
    > nie było zatkanej dyszy. Od czasu do czasu drukarka "dygnie" głowicą
    > przepłukując ją odrobiną atramentu, i już. I co ciekawe, nie robi tego w

    Komu nie robi temu nie robi. Nie raz zbierałem opierz od żony za nocne
    stękania Brotherów.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-12-12 23:58:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-12 o 09:22, Trybun pisze:

> [...]
    > aż miło,. Pewnie nie na długo bo w użyciu zamienniki,.. Tymczasem jednak
    > pytanie o nową drukarkę już nieaktualne. Dziękuję wszystkim za pomoc i

    Wyobraż sobie, że zamienniki mogą być o wiele lepsze niż oryginały.
    Podaj model swojej drukarki to może podam Ci dobrego sprzedawcę.

    --
    animka