  • 41. Data: 2019-12-14 01:45:29
    Temat: Re: Sze ne umarła
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 14:58, Trybun pisze:
    > nie będę przecież kupował atramentu drogą wysyłkową.

    Ęęęęę?
    To po tusze HP mam nawiedzić ichnie headquarter in Palo Alto,
    California, co? -- bo netem to /sposób nie-ten/....

    Weź Ty koło, p****nij się w czoło :)

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 42. Data: 2019-12-14 09:51:51
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.12.2019 o 20:56, miab pisze:

    > Bo zależy o czym mówimy, czy o drukarkach z wymiennymi tuszami wraz
    > głowicami, czy ze stałymi głowicami a wymiennymi tuszami czy wreszcie
    > o CISS-ach ze stałymi głowicami i dolewanymi tuszami.
    >
    > miab

    Nawet nie mam pojęcia co to jest głowica, do każdej z posiadanych ze
    mnie drukarek trzeba kupić taki plastikowy`e pojemnik/i z atramentem w
    środku i jakimiś układami elektronicznymi na zewnątrz.. Ten pojemnik to
    głowica?

  • 43. Data: 2019-12-14 09:52:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5df0c938$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Widziałem za 349 pln Canona z ciągłym zasilaniem, ale
    > bez WiFi -- teraz nie widzę. Na razie starcza mi to,
    > co mam za kilka dych -- trochę przepłacając... Prawie
    > starcza -- wolałbym mieć WiFi... Nie zauważyłem u siebie
    > zasychania atra_mentu...

    A co to za drukarka, i jak często drukujesz?

  • 44. Data: 2019-12-14 10:28:25
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 14-12-2019 o 09:51, Trybun pisze:

> [...]
    > mnie drukarek trzeba kupić taki plastikowy`e pojemnik/i z atramentem w
    > środku i jakimiś układami elektronicznymi na zewnątrz.. Ten pojemnik to

    Na zewnątrz może być głowica i styki przyłączające, ew. chip
    weryfikujący oryginalność ew. nic elektronicznego.

    miab

  • 45. Data: 2019-12-14 10:41:29
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > mnie drukarek trzeba kupić taki plastikowy`e pojemnik/i z atramentem w
    > środku i jakimiś układami elektronicznymi na zewnątrz.. Ten pojemnik to

    W przypadku wspomnianego przez Ciebie Cannona MP140 to powinien być
    pojemnik z głowicą(na spodzie) i stykami przyłączeniowymi(z tyłu). A
    właściwie dwa czarny i trójkolorowy.
    Obecność wymiennej głowicy utrudnia a więc "podraża" wykonanie podróbki
    zamiennika.

    miab

  • 46. Data: 2019-12-14 13:46:45
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.12.2019 o 10:28, miab pisze:

    > Na zewnątrz może być głowica i styki przyłączające,  ew. chip
    > weryfikujący oryginalność ew. nic elektronicznego.
    >
    > miab

    Właśnie, takie styki, czyli to głowica?

  • 47. Data: 2019-12-14 13:47:28
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.12.2019 o 10:41, miab pisze:

> [...]
    > właściwie dwa czarny i trójkolorowy.
    > Obecność wymiennej głowicy utrudnia a więc "podraża" wykonanie

    Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania
    tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.

    Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte
    "głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle
    wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko powinno
    być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie zniknął. Jak na
    to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie oryginalnym
    atramentem  generuje taki komunikat czy oszust po prostu za mało go dolał?

  • 48. Data: 2019-12-14 14:19:59
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 14-12-2019 o 13:47, Trybun pisze:

> [...]
    > to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie oryginalnym
    > atramentem  generuje taki komunikat czy oszust po prostu za mało go dolał?

    Raczej nie oszust(szczególnie że atrament kosztuje grosze). Po prostu
    producenci drukarek tak usiłują się zabezpieczyć przed zamiennikami
    (drukarka rejestruje fakt użycia danego zasobnika wyraźnie
    przekraczajacą szacowana ilość wydruków w stosunku do jednorazowego
    użycia).

    miab

  • 49. Data: 2019-12-14 17:20:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-14 o 01:05, jaNus pisze:

    > Ja szukam HP 303 color cartridge, oryginały 4 ml ~ 90 zeta...

    To nazwa drukarki czy tuszu?

    Wpisz na allegro tusz do drukarki takiej a takiej i poszukaj. Może będzie.

    --
    animka

  • 50. Data: 2019-12-14 17:24:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-14 o 09:51, Trybun pisze:

> [...]
    > mnie drukarek trzeba kupić taki plastikowy`e pojemnik/i z atramentem w
    > środku i jakimiś układami elektronicznymi na zewnątrz.. Ten pojemnik to

    Ta Twoja drukarka Canon głowice ma w sobie i to jest problem, bo w razie
    czego trzeba drukarkę wywalić na śmietnik, albo oddać za darmo
    fachowcowi w serwisie.

    --
    animka